نشست هم اندیشی مستعدین برتر با امام جمعه کرمان و مراسم قدردانی از برگزیدگان مسابقات بین المللی روبوکاپ در کرمان برگزار شد.

نشست هم اندیشی شورای علمی بنیاد نخبگان استان کرمان و جمعی از مستعدین برتر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات بین المللی روبوکاپ برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرگزی رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان ضمن خیرمقدم گویی به حضار و میهمانان، گزارشی از اقدامات یک سال اخیر این بنیاد را ارائه کرد.

وی به دیدار اخیر جمعی از نخبگان استان کرمان با مقام معظم رهبری به مناسبت روز ملی نخبگان در حسینیه امام خمینی اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار موضوعات مرتبط با نخبگان در بالاترین سطوح حاکمیتی کشور را حائز اهمیت بر شمردند و خواستار وفاق ملی و استانی در سطح استان برای جهش علمی شدند.

در این مراسم جمعی از مستعدین برتر و نخبگان مسائل و پیشنهادات خود را بیان کردند و مسئولین استانی هم برای پیگیری موضوعات مرتبط قول مساعد دادند. 

همچنین در این جلسه گرامی به نمایندگی از شورای علمی بنیاد، دکتر احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌های خود را پیرامون موضوع جلسه بیان کردند.

حسن ختام این جلسه، بیانات ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان بود. در پایان از برگزیدگان کرمانی مسابقات بین المللی روبوکاپ با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار