بخشدار پسکوه گفت: معتمدین و بزرگان و پیشکسوتان بخش انسجام بسیار عالی برای پیگیری مشکلات و مطالبه‌گری از مسئولان در زمینه برطرف‌شدن مشکلات بخش دارند.

منصور رئیسی در نشست صمیمی با معتمدین و ریش‌سفیدان بخش بزرگ پسکوه بیان کرد: از ابتدای استقرار مجموعه مدیریتی بخش بزرگ پسکوه سعی شد در یک فضای با آرامش، توأم با نگاه به جلو برای پیشرفت و پیگیری امور در حوزه‌های رایج و متداول و مهم‌تر از آن در حوزه‌های پیشران‌های تعالی و توسعه اقدامات انجام شود تا شاهد تحول‌های اثرگذار و چشمگیری در بخش باشیم.
 
 وی افزود: بخش بزرگ پسکوه داری ظرفیت‌های بی‌شماری است و وضعیت منحصربه‌فردی را در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، راه‌های ارتباطی و مهم‌تر از آن بافت جمعیتی، ظرفیت فرهنگی و شرافت و اصالت موجود در بین مردمان خود دارد که تمامی آن‌ها یک شرایط بی‌نظیری را برای بخش رقم زده است.

 بخشدار پسکوه تصریح کرد: اگر معتمدین بخش پیگیری و مطالبه‌گری را به‌درستی انجام ندهند، در خلأ به وجود آمده، یک‌سری چهره‌های غیر ذی‌صلاح مطالبه‌گری می‌کنند که نتیجه آن بروز مشکلاتی برای بخش و مردم شریف خواهد شد.
 
 بخشدار پسکوه اظهار کرد: معتمدین و بزرگان و پیش‌کسوتان بخش انسجام بسیار عالی برای پیگیری مشکلات و مطالبه‌گری از مسئولان در زمینه برطرف‌شدن مشکلات بخش دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های اقتصادی به دلیل تأکید رهبر معظم انقلاب به دولت اولویت‌گذاری ویژه‌تری در بخش صورت‌گرفته است و سعی می‌شود بر اساس منویات مقام معظم رهبری امور به‌صورت منسجم، مقتدر و با اشراف دنبال شود.

برچسب ها: مطالبه گری ، بخشداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار