ورزشکاران کرمانی با کسب چهار نشان طلا، پنج نقره و چهار برنز در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا خوش درخشیدند.

مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا که با حضور ۲۲ کشور آسیایی به میزبانی کشور کامبوج برگزار شد.

تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک بوکسینگ واکو ج. ا. ا) که با ۲۶ ورزشکار، دو مربی و سرپرست، نماینده وزارت ورزش و چهار داور در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود با پنج طلا و هشت نقره و شش برنز به کار خود پایان داد.

از ۲۶ ورزشکار اعزامی، ۱۲ ورزشکار، دو مربی (یکی آقایان و یکی بانوان)  و یک داور  کرمانی بودند که در حقیقت می‌توان گفت، ۴۰ درصد تیم ملی از کرمانی‌ها بود.

در مجموع از از ۵ طلای کسب شده، ۴ طلا متعلق به ورزشکاران کرمانی بود.

در واقع کرمانی‌ها توانستند با برنامه ریزی بلند مدت با کسب چهار طلا، پنج نقره و چهار برنز سهم عمده‌ای در کسب مدال‌های ایران در این دوره از مسابقات داشته باشند.

درپایان این رقابت ها، علی نصیری، شایان بیگ زاده، اکرم نریمانی و اسما شاهرخی مدال طلا، نگین ایرانمنش و فاطمه نخعی و فاطمه اسدی و پگاه ارفع نقره و حامد مکی، علی جرجندی، عاطفه باقری، فاطمه خدادادی و پرهام رجای مدال برنز کسب کردند.

 همچنین مربی آقایان عبدالرضا رسولی و مربی بانوان مهدیه جوشایی و یک داور به نام محمد رضا شعاعی به عنوان نمایندگان استان کرمان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

یادآور می‌شود: انجمن کیک بوکسینگ واکو به ریاست نصیری از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مرجع رسمی ورزش کیک بوکسینگ شناخته می‌شود که می‌تواند تیم ملی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار