جشن مهر سینمای استان سمنان آیینی یک‌روزه با تدارک ۳۰۰ دقیقه برنامه تخصصی روز دوشنبه با حضور هنرمندان، مدرسان و هنرجویان در شهر دامغان برگزار شد.

مسئول انجمن سینمای جوانان دامغان گفت: جشن مهر سینمای استان در ۲ بخش علمی و جشن سینما در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان و با حضور دانشجویان، مسئولان و هنر دوستان ترتیب یافت.

محمد مهدی کاشفی ادامه داد: با توجه به اینکه به جز تهران، تنها دانشگاه دامغان دارای رشته سینما است، تلاش شد که پیوندی قوی ایجاد شود تا با ساخت فیلم‌های مختلف در عرصه ملی و بین‌المللی از ظرفیت و توان شهرستان دامغان به نحو مطلوب بهره برد.

کاشفی خاطرنشان کرد: در این همایش یک روزه ۳۰۰ دقیقه برنامه تدارک دیده شد که ۱۲۰ دقیقه در بخش علمی و ۱۸۰ دقیقه مربوط به جشن سینما بود.

وی افزود: این همایش با حضور مسعود آب‌پرور، کارگردان سینما و تلویزیون برگزار شد که آثاری همچون سریال‌های رحیل، مستوران، زخم، هوش سیاه ۲ و عملیات ۱۲۵ را در کارنامه کارگردانی خود دارد که امیدواریم این همایش، زمینه‌ساز تقویت اندیشه هنرجویان و هنرمندان برای تولیدات بزرگ در شهرستان دامغان و استان سمنان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.