مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۵۰۰ ویژه برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار "ایران قوی، ورزش قوی" در این استان اجرا می‌شود.

آمنه غلام ویسی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: توجه به ورزش بانوان، در نظر گرفتن جوانب ورزش همگانی و قهرمانی، مشارکت دادن دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف دولتی و ... دولتی برای برنامه‌های مختلف در این هفته و اجرای تعاملی برنامه‌ها با آموزش و پرورش و نهاد‌های مرتبط از جمله ویژگی برنامه‌های امسال است.

وی گفت: غبارروبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات، همایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، برگزاری آیین تجلیل از روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی استان، برگزاری سومین دوره جشنواره ورزشی ویژه دانش آموزان دختر با عنوان دختران آفتاب ایران (دآا)، ورزش صبحگاهی برای کارکنان ورزش و جوانان و ادارات مختلف استان، برگزاری رویداد‌های ورزشی در بخش روستایی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و تجلیل از آنان، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در بخش سواد رسانه ویژه اعضای هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان، رونمایی و نصب تمثال شهدای ورزشکار در اماکن ورزشی سراسر استان از برنامه‌های هفته تربیت بدنی استان خواهد بود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کردستان؛ نشست گفت و شنود جوانان و ورزشکاران با مسوولان، مسابقات کتابخوانی پیامکی، حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان در صدا و سیما و گفتگو با مردم، دیدار مسئولین ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه در کردستان و استاندار کردستان، برگزاری جشنواره ورزشی برای زنان خانه دار حاشیه شهر‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی برای کارمندان ادارات دولتی بخشی از ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش است که از سوی این اداره کل برای اجرا پیش بینی شده است.

غلام ویسی اضافه کرد: ۲ پروژه ورزشی نیز به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح و در اختیار مردم و جوانان گذاشته خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در این هفته اشاره کرد و گفت: این یادواره به همت اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری بسیج ورزشکاران استان همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با حضور مسوولان کشوری برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار