معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از اجرای پروژه زیرساختی ۳۲ میلیارد ریالی در شورمست سوادکوه خبر داد.

احسان محمدی معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: برای اجرای زیرساخت در منطقه نمونه گردشگری در شورمست سوادکوه شامل زیرسازی و آسفالت راه دسترسی به طول ۸۵۰ متر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی مسیر و ایمنی راه ۳۲ میلیارد ریال اعتبار‌های شده است.

او از تصویب ۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری در گذشته اشاره کرد و افزود: مناطق نمونه گردشگری یکی از ارکان توسعه گردشگری در کشور است که می‌تواند زمینه ساز رونق اقتصاد گردشگری در منطقه باشد.

محمدی با بیان اینکه تلاش ما این است با افزایش توان گردشگری و نزدیک کردن مناطق نمونه گردشگری به وضعیت ایده آل سرمایه گذاری در این مناطق را برای متقاضیان فراهم کنیم، گفت: منطقه نمونه شورمست یکی از زیباترین و چشم‌نوازترین جاذبه‌های طبیعی استان را دارد وجود جنگل و چشمه و مناظر بکر و همچنین نزدیکی به تهران جاذب گردشگران زیادی است.

او افزود: تدوین الگو‌های برنامه ریزی جامع در گردشگری و اختصاص بودجه کافی به این مناطق زمینه رشد و توسعه علمی و هدفمند گردشگری منطقه‌ای را فرهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار