مدیر کل ورزش و‌جوانان استان البرز از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان البرز خبر داد.

بهزاد فروغی گفت: تمام فعالان عرصه‌ مهم ورزش، باید در این هفته نهایت تلاش و همت خود را برای افزایش توجه و اهتمام عموم به این پدیده‌ بزرگ اجتماعی، بکار گیرند.

وی افزود: در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش امسال بیش از ۳۰۰ برنامه را با هدف گرامیداشت مقوله‌ مهم تربیت بدنی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن، تدارک دیده و پیش بینی کرده است.

فروغی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این هفته عنوان کرد: حدود ۶۰ برنامه فرهنگی از جمله گلباران گلزار شهدا، اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، نشست نخبگان، نشست جامعه ورزش با مسئولان استان، مسابقات فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج در این هفته اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۹۶ رویداد در حوزه ورزش قهرمانی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در بیشتر رشته ها، اجرای همایش‌های ورزشی، برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری به صورت ویژه برای گرامیداشت این هفته انجام می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزبا بیان این که ۱۱۴ برنامه نیز تاکنون در حوزه ورزش همگانی تدارک دیده شده است ادامه داد: در این حوزه برنامه‌هایی نظیر همایش‌های مختلف به ویژه پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی خانوادگی، ورزش صبحگاهی در پارک‌های استان، رقابت‌های ورزشی در بوستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به رویداد‌های حوزه جوانان، بیان کرد: دیدار جوانان و نخبگان با مسئولان استان، برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت برای جوانان، برگزاری نشست‌های تخصصی شبکه‌های سازمان‌های مردم نهاد از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته تربیت بدنی و ورزش است.

فروغی تصریح کرد: حدود ۳۰ برنامه نیز در حوزه‌های دیگر نظیر کارگاه‌های آموزشی تعریف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.