صبح امروز ، رئیس پلیس راهور کل کشور، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به همراه معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهردار منطقه۹ از پروژه یادگار بازدید کردند.

 سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور کل کشور و سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به همراه هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ و مدیران شهری از پروژه یادگار امام (ره) بازدید کردند.

 سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور کل کشور در حاشیه این بازدید گفت: کلان پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) به عنوان پروژه مهم شهری از جمله موضوعات ترافیکی دارای اهمیت در جنوب غربی شهر تهران جزو دغدغه‌های ما در سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: قریب به ۱۳ سال بود که تکلیف این پروژه کلان شهری مشخص نشده بود و جزو دغدغه‌های بخش زیادی از شهروندان است که مسیر تردد روزانه آنها از این قسمت از پایتخت است.

رئیس پلیس راهور کل کشور تصریح کرد: امید است که در آینده‌ای نزدیک مردم از مواهب کلان پروژه شهری شاخه غربی یادگار امام (ره) بهره‌مند شوند.

سردار تیموری بیان کرد: این پروژه به لحاظ دغدغه‌های ترافیکی به دلیل محدودیت‌هایی که در نقاط مختلف شهری ایجاد می‌کرد به دغدغه‌ای برای پلیس راهور تبدیل شده بود که با همکاری تمامی عزیزان نسبت به اعمال محدودیت‌های ترافیکی و انسداد‌هایی اطلاع رسانی لازم انجام شد تا شهروندان با آرامش کامل و از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

وی تاکید کرد: با اجرای پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره)، دغدغه مردم این قسمت از شهر تهران در بحث ترافیک مرتفع می‌شود و در این پروژه باید ملاحظات از حیث منظر شهری شامل زیباسازی و نکات فنی و مهندسی مد نظر قرار گرفته شود تا شاهد پروژه‌ای بهره‌ور و کاربردی برای این بخش شهر تهران باشیم.

سردار رئیس پلیس راهور فراجا در خاتمه ضمن تشکر از شهردار تهران و پرسنل مجموعه شهری بابت اجرای پروژه شاخه غربی یادگار امام (ره) گفت: اجرای پروژه‌های متعدد ترافیکی در شهر تهران که به منظور سهولت تردد شهروندان در این دوره مدیریت شهری انجام شده است حاصل تلاش‌های شهرداری است.

در ادامه سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ در خصوص آخرین وضعیت این کلان‌پروژه شهری پایتخت و رفع معارضین آن توضیحاتی ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید روند پیشرفت پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) مورد ارزیابی قرار گرفت و نیازسنجی‌های لازم در خصوص اقدامات آتی آن انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار