از آبان ماه امسال دانش آموزان علاقه مند می‌توانند نسبت به تعیین سطح با شرکت در مصاحبه علمی به عضویت مرکز رباتیک دانش آموزی دانشگاه تهران درآیند.

آموزش‌های ارائه شده در این مرکز منطبق با استاندارد‌های روز بین المللی در حوزه رباتیک دانش آموزی ست و دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین مرجع علمی کشور اولین دانشگاهی ست که به فارغ التحصیلان این دوره‌های جامع مدرک رسمی ارائه می‌نماید.

دکتر سیامک حاجی یخچالی ریاست مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران با اعلام رویکرد جدید دانشگاه تهران نسبت به حضور دانش آموزان در دوره‌های تخصصی مورد تایید ابراز امیدواری کرد با این اقدام نوین آموزشی زمینه شکوفایی استعداد و ایجاد انگیزه مضاعف در بین دانش‌آموزان نخبه کشور فراهم شده تا در آینده شاهد حضور آنان به عنوان دانشجویانی کارآمد در دانشگاه تهران باشیم.

بنا بر اعلام نادر نوبخت مدیر این مرکز تنها مرجع رسمی ارائه آموزش رباتیک بنابر استاندارد دانشگاه تهران مرکز رباتیک دانش آموزی میباشد که زیر نظر دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران به فعالیت می‌پردازد و سایر مؤسساتی که به هر نحو و عنوان در دانشگاه تهران فعالیت دارند به هیچ وجه مورد تایید نمی‌باشند.

شرکت در دوره‌های جامع آموزش رباتیک صرفا از طریق مصاحبه تخصصی انجام خواهد شد که علاقه مندان می‌توانند مشخصات فرزند خود را به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۰۶۰۰۰۰ پیامک نموده تا پس از ثبت اولیه جهت انجام مصاحبه تخصصی از آنان دعوت به عمل آید.

در مصاحبه تخصصی صورت گرفته صرفا استعداد و علاقه مندی دانش آموزان در سطوح مبتدی و پیشرفته مورد سنجش قرار می‌گیرد و معیار انتخاب معلومات دانش آموزان نیست بلکه اطلاعات دانش آموز تعیین سطح موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
همش دکوری هست
آخرین اخبار