مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: امسال و سال گذشته برای کمک به محرومان لوله کشی منازل حدود ۴۰۰ خانوار محروم به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت گاز استان گفت: یکی از برنامه‌های این شرکت معافیت گازبها برای مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است به طوری که سال گذشته حدود ۷۷ میلیارد ریال معافیت گازبها به این عزیزان اختصاص پیدا کرده است.
کمال آبادی افزود: در راستای کمک به محرومان امسال و سال گذشته برای حدود ۴۰۰ خانوار لوله کشی منازل محرومان به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که به صورت رایگان در اختیار محرومان قرار گرفت.
او گفت: در طرح بهینه‌سازی مصرف گاز آموزش عمومی و فرهنگ سازی در مراکز آموزشی و فضای مجازی در کنار طرح بهسازی موتورخانه‌ها هم انجام می‌شود به طوری که تاکنون بیش از دو هزار و ۷۰۰ واحد موتورخانه در استان بهینه‌سازی شده است.

کمال آبادی در مراسم اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: شرکت گاز استان در کنار رسالت اصلی گازرسانی به مردم در راستای مسئولیت اجتماعی هم قدم برمی‌دارد.
او افزود: در این راستا ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان مددجو با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهیه شده و این بسته‌های لوازم‌التحریر شامل تعدادی دفتر، قمقمه آب، جامدادی و مدادرنگی است و مبلغ ریالی بسته‌ها هم ۶۰۰ میلیون ریال است.

برچسب ها: گازرسانی ، محرومان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.