معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی از ابتدای امسال تاکنون برای مراکز درمانی و بیمارستانی تامین شده است.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اظهار کرد: ۱۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و تشخیصی از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون برای مراکز درمانی و بیمارستانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.

او با بیان اینکه ایجاد دسترسی عادلانه همه مناطق استان فارس به خدمات تخصصی و پزشکی حوزه سلامت، همواره از اهداف اصلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده است، گفت: در جهت گسترش خدمات درمانی در مناطق محروم از ابتدای امسال تاکنون، اقداماتی مانند تجهیز بیمارستان‌ها در مناطق محروم با استفاده از امکانات به روز، حضور پزشکان متخصص و ارائه خدمات تخصصی در این مناطق انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: بیمارستان‌های فارس در حوزه تصویربرداری پزشکی در وضعیت خوبی قرار دارند و همه بیمارستان‌ها خدمات تصویربرداری انجام می‌شود.

شریفی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تخت‌های بیمارستانی موجود در استان فارس دانشگاهی و دولتی است، این موضوع را نشانگر سهم بالای دولت در حوزه درمان فارس برشمرد و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های وزارت بهداشت، پرداختن به موضوع عدالت و تعالی نظام سلامت و تلاش در جهت بهره مندی و دسترسی عادلانه همه افراد جامعه به مولفه‌های سلامت بوده که در ابعاد مختلف، مورد توجه قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار