محمدرسول تحفه گفت: با توجه به اهمیت سنجش رضایتمندی ذینفعان و به ویژه مراجعین که چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری خدمت دریافت میکنند، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از طریق استقرار سامانه نظرسنجی الکترونیکی، بستر لازم جهت ثبت نظرات را فراهم کرده است.
اوی تصریح کرد: جهت نظرسنجی از مراجعین حضوری در حوزه ستادی و در مدیریتهای توزیع نیروی برق شهرستانها، پوستر کد دو بعدی تهیه و در اختیار مراجعهکنندگان قرار میگیرد تا با اسکن این کد، لینک نظرسنجی را مشاهده و نسبت به ثبت نظر اقدام کنند.
تحفه با بیان اینکه بستر نظرسنجی از مراجعین غیر حضوری که خدمات را از طریق سایت شرکت دریافت میکنند، نیز فراهم شده است، گفت: در صفحه اصلی سایت، آیتم نظرسنجی قرار داده شده است و مراجعهکنندگان میتوانند از این قسمت نسبت به ثبت نظر اقدام کنند.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: در این قسمت، نظرسنجی برای مراجعین حضوری شرکت که به هنگام مراجعه موفق به ثبت نظر از طریق اسکن کد دوبعدی نشدهاند نیز مجدداً فراهم است.
او بیان کرد: نتایج به صورت آنلاین در دفتر روابط عمومی دریافت و به مقام ارشد سازمان ارائه میشود و در صورت وجود نقاط قابل بهبود، موارد تعیین و اقدامات لازم جهت رفع آنها توسط واحدهای تخصصی انجام میگیرد.
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکید کرد: بیتردید شرکت در نظرسنجی برای ارائه هرچه بهتر خدمات این شرکت موثر خواهد بود.