نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با وزیر نیرو، چندین مصوبه ابلاغ شد که تعیین تکلیف تخصیص نهایی اعتبارات سامانه‌های انتقال سد‌های آزاد، قوچم و قشلاق از جمله آنهاست.

سالار مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعیین تکلیف و ابلاغ تخصیص نهایی سدها و سامانه های انتقال سدهای آزاد، قوچم و قشلاق (شهرستان سنندج)، ابلاغ تخصیص آب صنعت و کشاورزی در حوزه آبریز کرخه(شهرستان کامیاران) و ابلاغ تخصیص آبزی پروری در رودخانه های حوضه آبریز مرزی غرب و کرخه(شهرستانهای سنندج و کامیاران)، از مصوبات ابلاغ شده در دیدار با وزیر نیرو بود.

وی به دیگر مصوبات این جلسه اشاره به افزایش تخصیص سد سیازاخ به منظور تامین آب ساحل چپ شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد(شهرستان دیواندره)، تامین آب مورد نیاز صنعت حوزه آبریز سفید رود (شهرستان دیواندره) کرد و افزود :طرح های خاتمه یافته سد و شبکه آبیاری و زهکشی (زیویه) تامین اعتبار تخصیص یافت.

مرادی یادآور شد: تامین اعتبار تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد سیازاخ، تعیین تکلیف و تامین اعتبار ایستگاه پمپاژ (خامسان) و تسریع در اجرا و بهره برداری سامانه های انتقال آب از سد های آزاد و ژاوه، دیگر مواردی بود که در این جلسه مصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار