سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوار‌های شهرداری تهران اعلام کرد: فعالیت پایانه جدید شرق از اول آبان آغاز و پایانه قدیمی تا ۳۰ مهر جمع‌آوری می شود.

 سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوار‌های شهرداری تهران اعلام کرد: پایانه قدیمی شرق در سه راه تهرانپارس تا ۳۰ مهر به طور کامل جمع آوری می‌شود و تمام تعاونی‌ها و خدمات آن از ابتدای آبان به ترمینال جدید شرق در بزرگراه شهید یاسینی منتقل خواهد شد.

به این ترتیب تهرانی‌ها در پایان مهر ماه ۱۴۰۳ برای همیشه با ترمینال قدیم شرق که سال ۱۳۶۰ به عنوان دومین ترمینال مسافری شهر تهران پس از ترمینال جنوب در منطقه ۱۳ و خیابان دماوند به بهره برداری رسیده بود خداحافظی می‌کنند. همچنین پایتخت‌نشینان شرق تهران نیز پس از حدود ۴ دهه از ترافیک این محدوده خلاص می‌شوند.

ترمینال جدید یا همان پردیس مسافری شرق ترمینالی پیشرفته با امکانات پیشرفته و رفاهی فراوان برای استفاده مسافران و رانندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
رضا
۱۲:۰۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
لطفاً یک گزارش یا توضیح هم راجع به حمل و نقل شهری تا ترمینال جدید هم بنویسید : بی آرتی یا مترو که نداره پس دسترسی مردم به این ترمینال چطوره ؟ مسافری که از شهرستان میرسه اونجا وسط بیابون چیکار کنه؟ با استپ و سواری بره تا ایستگاه اول مترو و بی آرتی ؟
آخرین اخبار