مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای امسال تا بیستم مهرماه ۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

سیدمحمود سید الحسینی گفت: پرداخت این تسهیلات با تاکید بر ایجاد و توسعه مشاغل کوچک در جوامع روستایی و عشایری با اولویت مناطق کم برخوردار پرداخت شد.
وی گفت: سقف تسهیلات بانک کشاورزی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان در ادامه گفت: تسهیلات به ۵ هزار۵٣۵ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.
سید الحسینی افزود: تسهیلات پرداختی از ایجاد و توسعه بیش از ۱۰ هزار شغل برای روستاییان، عشایر و جوامع کم‌برخوردار پشتیبانی کرده است.
به گفته وی این تسهیلات به دو هزارو ۴۴۵ طرح در زمینه‌های زراعت، باغداری، محصولات گلخانه‌ای، آب و خاک، دام و طیور و پرورش زنبور عسل، ماشین آلات کشاورزی و خدمات بازرگانی کشاورزی و قالیبافی و صنایع‌دستی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان‌شمالی در ادامه گفت: همچنین در این مدت ۳هزار ۸۷۰ میلیارد ریال تسهیلات خارج از حوزه کشاورزی پرداخت شده است.
وی افزود: این تسهیلات به ۳هزار و ۹۰ طرح در حوزه‌های صنعت ومعدن، مسکن وساختمان، خدمات، ازدواج، اشتغال و بهزیستی پرداخت شد.
خراسان شمالی ۳۴۴ هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که از این میزان ۳۰۰ هزار هکتار زراعی و مابقی باغی است و بیش از ۸۲ هزار بهره بردار بخش کشاورزی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

برچسب ها: کشاورزی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.