مدیر کل استاندارد استان گفت: توانستیم با مراجعه به واحد‌های تولیدی که مصرف انرژی آنها بالاست، با محدود کردن آنها مجبور به اصلاح این فرآیند شوند.

مدیر کل استاندارد استان به مناسبت هفته استاندارد گفت: این هفته فرصتی برای تبیین عملکرد و ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد است.
میرنظامی افزود: موضوع انرژی و ناترازی‌های انرژی ناشی از استفاده از تجهیزات و قطعات غیراستاندارد در دستور کار سازمان ملی استاندارد قرار دارد که فرآیند آن مورد بررسی قرار گرفته است.
او گفت: توانستیم با مراجعه به واحد‌های تولیدی که مصرف انرژی آنها بالاست، با محدود کردن آنها مجبور به اصلاح این فرآیند شوند.
مدیر کل استاندارد استان گفت: با حضور همکاران در بازار و رصد تجهیزات انرژی‌بَر موجود در بازار و انطباق این تجهیزات با معیارهای استاندارد، می‌تواند به کاهش مصرف انرژی کمک کند.
میرنظامی با توجه به اینکه استاندارد دامنه وسیعی دارد و از مواد غذایی گرفته تا مصالح ساختمانی، حوزه مرتبط با برق و الکترونیک گفت: همکاران در تلاش اند که نظارت‌های لازم را داشته باشند تا مردم بتوانند با اطمینان خاطر از کالا‌ها و خدماتی تولیدی کشور استفاده کنند.
او در خصوص تجهیزات تفریحی افزود: با نظارت‌های لازم بر این تجهیزات، این اطمینان را به مردم می‌دهیم که تجهیزات غیراستاندارد در زمین‌های بازی و مجموعه تفریحی در استان وجود ندارد چرا که جان و سلامت مردم به خصوص کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است.

برچسب ها: نیرو ، مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.