مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از تشکیل پویش همیار مقاومت، سرباز حزب الله با هدف جمع آوری کمک‌های مالی به جبهه مقاومت خبرداد.

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکا با تاکید بر فعالیت گسترده جهادگران بسیجی در جمع آوری کمک های مالی برای جبهه مقاومت و حزب الله گفت: دراین پویش جهادگران بسیجی در عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در مساجد ، مدارس ، پایگاه های بسیج ، بوستانها ضمن تبیین فلسفه مقاومت جهت مردم و به ویژه نسل جوان، نسبت به جمع آوری کمک های مردمی جهت حمایت از حزب الله اقدام خواهند کرد .

وی با بیان اینکه هم اکنون علاوه بر مساجد، پایگاه های بسیج ، مدارس ، ۲۵ ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی با همت گروه های جهادی بسیج سازندگی استان البرز در مناطق مختلف این استان فعال شده اضافه کرد : حمایت از جبهه مقاومت یک اصل قطعی جهت جهادگران بسیجی است و آنها در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد .

سرهنگ فلاحتکار با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه ها در معرفی این پویش به مردم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم جهت اهدای کمک های خود به جبهه مقاومت نمی دانند باید از چه طریقی اقدام کنند و به همین سبب رسانه ها بایدبا اطلاع رسانی صحیح در این زمینه جهادگران بسیجی را یاری کنند.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت : همچنین جهادگران بسیجی استان البرز در اقدامی خودجوش با جمع آوری کمک های مردمی آماده ارسال محموله کمک های بشر دوستانه به لبنان هستند .

وی با اعلام شماره حساب «۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱» و یا شماره شبای «IR۰۳۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱» به نام بسیج سازندگی استان البرز به عنوان شماره حساب متمرکز استانی از عموم مردم خواست تا در این اقدام خداپسندانه در حمایت از مردم مظلوم و رزمندگان دلاور جبهه مقاومت و حزب الله مشارکت کنند و کمک نقدی خود را به شماره حساب گروهای جهادی استان البرز در پایگاه‌های بسیج محله واریز کنند.

برچسب ها: حزب الله ، راه مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.