در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه با پیشنهاد فرماندار گنگاور مبنی بر افزایش طبقه پیلوت در ساختمان‌های طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان موافقت شد.

ایرج صادقی فرماندار کنگاور اظهار کرد: در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه، مطالبه جدی مردم برای افزایش طبقه پیلوت در طرح هزار و ۶۰۰ واحدی کنگاور را مطرح کردیم که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی  در ادامه از پیگیری برای آبرسانی و گازرسانی به مسکن ملی این شهرستان نیز خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های آبرسانی و گازرسانی به ۱۲۸ واحد مسکن ملی شهر کنگاور توسط آب و فاضلاب و شرکت گاز در حال انجام است که با بهره‌برداری از این طرح ساکنان مسکن ملی از نعمت آب آشامیدنی و گاز پایدار برخوردار می‌شوند.

صادقی بر خانه‌دار شدن افراد زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: ساخت مسکن برای خانواده‌های زیرپوشش نهاد‌های حمایتی برعهده بنیاد مسکن است و همچنین کارگروهی ویژه برای کمک به بنیاد شهید در استان تشکیل شده تا خانواده‌های شهدا و ایثارگری که تاکنون تسهیلات مسکن دریافت نکرده‌اند، بتوانند خانه‌دار شوند.

۵۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه در حال ساخت است که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۸ واحد آن در شهرستان کنگاور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.