وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تک تک هنرمندان ممنوع الکار در دوره جدید مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت و تجدید نظر کلی اتفاق خواهد افتاد.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حیات دولت در خصوص موضوع هنرمندان ممنوع الکار گفت: در حال حاضر بخشی از هنرمندانی که ممنوع الکار هستند موارد مختلفی دارند و تمامی این موارد در این دوره جدید مورد بررسی قرار می‌گیرد و یک تجدید نظر کلی در خصوص ممنوع الکار بودن برخی از بازیگران انجام خواهد شد.

وی در خصوص بازگشت هنرمندان خارج از کشور گفت: همچنین ما به بازیگران خارج از کشور هم با نگاه تجدید نظری  که در شورای مورد بررسی  مطرح  می‌شود نگاه و نظر خواهیم داد.

صالحی در پاسخ به سوالی مبنی بر خودکفایی کاغذ نیز ادامه داد: در حال حاضر اتفاقاتی مخصوصا در صنایع چوب و کاغذ مازندران اتفاق افتاده و مراحلی طی شده است و دقیقا چه اتفاقی رخ داده   با استقرار معاونت‌های جدید مطبوعاتی و فرهنگی  مورد ارزیابی و اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر فرهنگ در خصوص اظهاراتی مبنی بر خودکفایی کاغذ در دولت گذشته  ادامه داد: اتفاقاتی در میزان کتاب درسی و نشر در گذشته افتاده و انجام شده است.

خبرنگار: رضا زارع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
امیدوارم کسانی که با گفتار و رفتار خود امنیت ملی ، تمامیت ارضی هدف قرار داده و اخلاق اجتماعی را تخریب می کنند دوباره فرصت فتنه گری به آنها داده نشود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
بخصوص اون هنرمندای عزیزی که میگفتن ما دیگه تو صدا و سیما کار نمی کنیم و از این حرفا ...
آخرین اخبار