رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان قزوین از اعزام سه ورزشکار قزوینی در قالب تیم ملی ایران به مسابقات کاپ آسیایی و قهرمانی آسیای میانه در رشته‌های دو ومیدانی و دوچرخه سواری خبر داد.

میثم رضایی رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان قزوین گفت: مسابقات دو اتلون (دوگانه) قهرمانی آسیایی میانه و کاپ آسیایی به میزبانی ایران، فردا پنج شنبه ۲۵ مهر در بوستان ایل گولی شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مسابقات کاپ آسیایی و قهرمانی آسیایی میانه به صورت دوگانه برگزار می‌شود و در آن ورزشکاران ابتدا مسافت پنج کیلومتری را دویده و سپس ۲۰ کیلومتر را با دوچرخه رکاب می‌زند و مجدد ۲.۵ کیلومتر را به رقابت دو و میدانی می‌پردازند.

رضایی گفت: بیش از ۴۰ ورزشکار داخلی و خارجی در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت و از استان قزوین سه ورزشکار از جمله میثم رضایی، سعید بیک محمدلو و پارسا قلی پور در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان قزوین بیان کرد: زهرا قشری راد بانوی ورزشکار قزوینی نیز در این دوره از رقابت‌ها به عنوان مربی تیم ملی را هدایت کرده و علیرضا اسماعیلی دبیر هیات ترای اتلون استان قزوین نیز داوری این مسابقات را برعهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار