یکی از جاسوسان موساد در لبنان که مختصات مکان‌های حزب الله را در اختیار دشمن قرار می‌داد، توسظ نیرو‌های امنیتی این کشور بازداشت شد.

سرویس‌های امنیتی لبنان یک جاسوس صهیونیستی را دستگیر کردند که اطلاعات و هماهنگی‌های مربوط به مراکز حزب‌الله در جنوب لبنان را در اختیار سرویس جاسوسی رژیم تروریستی اسرائیل (موساد) قرار داده است.

براساس گزارش القدس العربی، یک مقام قضایی به روزنامه کویتی الانباء که امروز چهارشنبه گفت: نفوذی جدید صهیونیست، چهار روز پیش در شهر عربصالیم در جنوب دستگیر شد. او مظنون به عکاسی از مراکزی است که گمان می‌رود متعلق به حزب‌الله باشند، است.

براساس گزارش الانباء بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که بر اساس تایید مقام قضایی، فرد بازداشت شده که نامش فاش نشده است صراحتا اعتراف کرده که ماه‌ها با سازمان جاسوسی رژیم تروریستی اسرائیل کار می‌کرده و توانسته است از برخی از مراکز حزب‌الله عکس‌برداری کند و مختصات دقیقی برای صهیونیست‌ها از آنها ارسال کند.

این منبع قضایی لبنان اعلام کرد: حاسوس مظنون به حساب‌های محرمانه موساد دسترسی پیدا داشت و به شیوه‌ای بسیار محرمانه اطلاعاتی را در اختیار موساد قرار می‌داد و این امر باعث شد تا تلفن همراه وی که حاوی اطلاعات ارزشمندی بود، ضبط شود. او همچنین تجهیزات فنی که کار و ارتباط او با اسرائیلی‌ها را تسهیل می‌کرد، در اختیار داشت.

این منبع لبنان در پایان اعلام کرد که تاکنون ارتباط این فرد بازداشت شده با شبکه گسترده‌ای در لبنان ثابت نشده است، بلکه بنظر می‌رسد او به تنهایی مشغول به جاسوسی بوده و قرار است برای پیگرد قانونی و آغاز محاکمه به دستگاه قضایی نظامی معرفی شود.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار