مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه همزمان با هفته تربیت بدنی ۲۳۰ برنامه در استان برگزار می‌شود، گفت: تمرکز این برنامه‌ها در حوزه همگانی و ترویج و توسعه ورزش در جامعه است.

جواد بازرگان افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان خدابنده، برگزاری همزمان همایش بزرگ پیاده روی، دوچرخه سواری و دوومیدانی خانوادگی در شهرستان زنجان و تجلیل از سه چهره ماندگار و پیشکسوت ورزش استان را از جمله برنامه های شاخص هفته تربیت بدنی ذکر کرد.

وی با بیان اینکه طی این هفته ۳۵ برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است، گفت: ۹۰ برنامه ورزشی همگانی، ۸۷ برنامه در حوزه قهرمانی، ۲ برنامه در حوزه عمرانی و ۱۷ برنامه در حوزه جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی اجرایی می شود.

این مسئول، افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی در۲ روستای زرین گل و برون از توابع شهرستان خدابنده، ارسال کاروان تجهیزات ورزشی به روستاهای استان، تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و همایش ویژه ایستگاه های ورزش صبحگاهی سطح شهر در مجموعه ورزشی انقلاب را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

وی اظهار داشت: اجرای همایش پیاده روی در شهر زنجان، جشنواره پرواز پاراگلایدرها در سایت پروازی طارم، همایش استانی شو سواره در زنجان، جشنواره بازی های بومی و محلی، مسابقه مچ اندازی ویژه بانوان در پارک بانوان و میزبانی مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در استان در این هفته برگزار می شود.

بازرگان افزود: میزبانی اردوی تیم ملی ژیمناستیک و کونگ فو، اختصاص یک روز ورزش رایگان در اماکن ورزشی در هیات ها و شهرستان های تابعه و ارائه مشاوره های رایگان در حوزه ازدواج و خانواده از دیگر برنامه های این هفته است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، شعار هفته تربیت " ایران قوی ، ورزش قوی" نامگذاری شده است و طبق پیش بینی ها ۳۵ هزار نفر در برنامه های این هفته در استان شرکت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.