موتورسواران اسپانیایی، پیام رسان صلح ایرانیان به جهان امروز به اصفهان، شهر خواهر خوانده بارسلون رسیدند.

 نماینده موتورسواران اسپانیایی گفت:اخباری که در کشور‌های غربی منتشر شده بود با امنیتی که در ایران دیدیم مغایرت داشت و تمام گروه شوکه شدند که چرا از کشوری با این زیبایی و امنیت، اخبار ضد و نقیض منتشر می‌شود. در ایران با امنیت و اطمینان کامل به موتور سواری پرداختیم.


پابلو نماینده موتورسواران بارسلون شهر خواهرخوانده اصفهان هنگام ورود به اصفهان افزود: بعد از اتمام سفرمان، پیام صلح ایرانیان را به تمام جهان می‌رسانیم.


وی گفت: ۱۴ سال پیش برای اولین بار به اصفهان آمدم، فکر نمی‌کردم باز هم به این شهر بازگردم، شور و شوقی که از سفر گذشته داشتم و انگیزه نشان دادن ایران به خصوص مردم اصفهان باعث شد تا باز هم به این سفر بیایم.

 
نماینده گروه موتورسواران بارسلون در خصوص شهر اصفهان، گفت: اصفهان شهر بسیار زیبایی است و بنا‌های خیره کننده‌ای دارد. از سفر به این شهر و دیدار با مردم مهربانش بسیار خرسندیم. این شهر برای ما شبیه شهر خودمان است و حس بازگشت به خانه را داریم.


پابلو با اشاره به سفر ۵۰ روزه خود، خاطرنشان کرد: سفر ما از شهر بارسلون شروع شد و می‌خواهیم به نپال برویم، اما به دلیل آنکه ایران سرزمین زیبایی است، دوست داریم بیشتر در این کشور بمانیم.


۲۰ موتورسوار اسپانیایی در قالب سفیران صلح جهانی، مسیری ۱۲۰۰۰ کیلومتری، از مبدأ شهر بارسلون تا کاتماندو در کشور نپال را در یک سفر ۵۰ روزه طی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار