کوثری گفت: آمریکا، اروپا و اسرائیل همواره کار خود را با جنگ روانی پیش برده‌اند و سپس موضوع مدنظر خود را چنان بزرگ جلوه کردند که بتوانند همه را از رویایی با خود فراری دهند.

اسماعیل کوثری نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سامانه تاد آمریکا مستقر در سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی بیان کرد: آمریکا اروپا و اسرائیل همواره کار خود را با جنگ روانی پیش برده‌اند و سپس موضوع مدنظر خود را چنان بزرگ جلوه کردند که بتوانند همه را از رویایی با خود فراری دهند در حالی که این هم صرفا یک سیستم  ضدهوایی ساده است و اینگونه نیست که بگوییم می تواند حریف همه موشک ها باشد.

وی ادامه داد: درباره گنبد آهنین هم شاهد بودیم که چه جار و جنجال هایی به راه انداختند اما در عمل دیدیم که به جای گنبد آهنین حتی آبکش آهنین هم نداشتند و آنقدر ضربه خوردند که بعد از حمله ایران حتی  حرفی از گنبد آهنین هم زده نشد.

کوثری افزود: این مسائل در زمان های درگیری طبیعی است که این جنگ روانی را به راه بیندازند. متاسفانه برخی از رسانه های ما نیز نا آگاهند و برخی نیز متاسفانه گوششان به دهان دشمن است و حرف های آنها را بزرگ می کنند و در نهایت هیولایی از دشمن به مردم نشان می دهند. در حالی که واقعیت اینگونه نیست این نیز یک ضدهوایی است که برای ما هیچ مشکلی در جهت زدن تل آویو ایجاد نمی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره وضعیت دفاعی کشورمان نیز خاطرنشان کرد: ما امکاناتی داریم که در عمل انشالله چشم ها را خیره خواهد کرد. به لطف خدا امکانات دفاعی ما به گونه ای است که می توانند به خوبی از فضای کشور دفاع کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
لطفا خواهشاً نزارید ارزش پول ملی و در کل اقتصاد مملکت با این بزنی میزنم نابود بشه مردم رو دریابید بس است اذیت کردن خلق خدا هم گناه دارد . بزارید یک آب خوش از گلوی ملت پایین برود .
آخرین اخبار