پژوی مشکی پس از تیراندازی به سرعت محل حادثه را ترک کرد، بی‌بی‌سی فارسی در تیتری بزرگ نوشت که لباس شخصی‌ها در اتوبان امام علی (ع) به سمت مردم شلیک کرده‌اند.

در روز‌های اخیر فرقه ضاله بهائیت از موساد یک دستورالعمل جدید دریافت کرده که از سوی بیت‌العدل در شبکه اطلاع‌رسانی فرقه پخش شده است. 
در میانه آشوب‌های بنزینی آبان سال ۱۳۹۸ یک واقعه عجیب پرده از برخی حوادث امنیتی خاص برداشت، در روز ۲۵آبان ماه گروهی از اراذل‌واوباش تهران با بستن اتوبان امام علی (ع) تلاش کردند برای ساعتی در شهر اختلال ایجاد کنند. هدف از این اقدام آن بود که با ایجاد ترافیک مصنوعی علاوه بر اینکه اتوبان قفل شود، فشار عصبی نیز بالا برود و حوادث شکل خشن‌تری به خود بگیرد. 

اما این ماجرا تنها به همین خط عملیاتی گسترش آشوب منتهی نشد، در ساعت۹ صبح آن روز یک پژوی مشکی با پلاک مخدوش در تقاطع اتوبان امام علی با خیابان پیروزی روی پل متوقف شد و سه مرد که صورت خود را به صورت کامل پوشانده بودند از خودرو پیاده شدند. دو نفر از آنها با سلاح رو به خودرو‌های گرفتار در ترافیک ایستادند و شروع به تیراندازی به سمت آنها کردند، حالا مشخص‌شده بود که خط دوم این عملیات در شهرآشوب آن روز کشته‌سازی است!

پژوی مشکی پس از تیراندازی به سرعت محل حادثه را ترک کرد، ساعتی بعد بی‌بی‌سی فارسی در تیتری بزرگ نوشت که لباس شخصی‌ها در اتوبان امام علی (ع) به سمت مردم شلیک کرده‌اند، کارشناس این شبکه ضدایرانی در تحلیل این ماجرا اعلام کرد که این کار از سوی نیرو‌های نظامی انجام شده است. ماجرای تیراندازی مشکوک در شرق تهران مورد توجه نهاد‌های امنیتی قرار گرفت، گزارش‌ها نشان می‌داد شلیک از اسلحه‌های غیرسازمانی صورت گرفته و هدف آن راه انداختن کشتارگاه در خیابان پیروزی بوده است. در این گزارش به این موضوع اشاره شده بود که ردپای سرویس خارجی در ماجرا مشهود است. 

 ردپای فرقه در کشتار‌های روزانه

از طریق دوربین‌های مداربسته رد خودروی ضاربان گرفته شد و به ویلایی در شمال شهر تهران رسید. نیرو‌های امنیتی با محاصره این ساختمان وارد آن شدند و در بررسی‌ها علاوه بر کشف خودرو، چند اسلحه جنگی و تعدادی خمپاره‌زن و یک اتاق در این ویلا توجه همه را به خودش جلب کرد. 

در بررسی‌های اولیه مشخص شد این ویلا متعلق به فردی در کشور آلمان بوده و او با دادن پول و تجهیز ویلا آن را در اختیار شبکه اوباش و نیز برخی ادمین‌های کانال‌های خبری قرار داده است. در این ویلا یک استودیوی مجهز نیز کشف شد که در آن تصاویر تیراندازی به مردم مونتاژ شده و به رسانه‌های ضدانقلاب ارسال می‌شد، حتی فیلم دستکاری‌شده اتوبان امام علی (ع) نیز در این اتاق کشف شد. این منزل اعیانی متعلق به یک عضو ارشد فرقه ضاله بهائیت بوده و هزینه‌های آن از جانب بیت‌العدل تأمین می‌شد، البته این بار اول نبود که این تشکیلات مخفی و به ظاهر غیرسیاسی در میان آشوب‌ها سر برآورده و در شبکه اغتشاشات نقش بازی کرده بود. در فتنه سال ۱۳۸۸ نیز بیت‌العدل در مرکز محفلی خود در تهران نیز به اعضایش دستور داده بود وارد صف آشوب شوند و علاوه بر تهیه ویدئو از صحنه‌های مختلف در نقاط کانونی لیدری هم بکنند. 

حضور اعضای فرقه در میان بحران و آشوب یکی از مهم‌ترین دستورات بیت‌العدل به اعضاست. در یکی از نامه‌های محرمانه بیت‌العدل با عنوان «مسئله بهائیت چیست؟» آمده است که بهائیت تافته جدا بافته از اغتشاشات در ایران نبوده و باید همسطح با سایر شبکه‌های موجود در ضدانقلاب خود را بالا بکشد، ازاین‌رو باید خطر کرد. 

یکی از مهم‌ترین دستورالعمل‌های این فرقه جهانی‌شدن است، از این رو بهائیان با استفاده از ابزار اینترنت و مدیریت شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای، در پی تبلیغ و جذب عضو جدید و نیرو‌های تازه هستند. این تشکیلات زیرزمینی با صرف هزینه‌های سنگین سعی دارد اجتماعی شود، ازاین‌رو هر مدل آشوب و اغتشاشات را بستری برای رشد، نمو و تکثیر خود ارزیابی می‌کند. 

پیام فنائیان از اعضای محفل بیت‌العدل در تهران درباره نقش این فرقه ضاله در اغتشاشات سال ۱۳۸۸ در اعترافات خود نوشته است: در روز عاشورا به دستور بیت‌العدل با یک خودروی سواری به مرکز شهر آمدیم و قرار بود هر تکیه‌ای که امکان عملیات در آن بود را به آتش بکشیم، زیر کردن عزاداران با خودرو و کارد آجین کردن سینه زنان از جمله دستوراتی بود که بیت‌العدل برای محفل فرستاده بود. ما از قبل اجازه حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی را از سوی بیت‌العدل نداشتیم. تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی، ولیکن طی بیانیه‌ای که از سوی بیت‌العدل صادر شد، مجاز به ورود به فعالیت‌های انتخاباتی شدیم، بعد از انتخابات دستور جدید آمد که باید از فرصت آشوب‌ها برای پیشبرد اهداف فرقه استفاده کرد. 

همچنین در اعترافات آرتین غضنفری، از دیگر بهائیان بازداشت‌شده در اغتشاشات سال ۱۳۸۸ درباره فرمان بیت‌العدل آمده است: ما فکر می‌کردیم شرکت در انتخابات درست نیست، ولی حدود دو سال قبل خادمان وقت عنوان کردند که نامه‌ای از طرف بیت‌العدل آمده و گفته شرکت در انتخابات (زمان انتخابات مجلس بود) مانند سایر کشور‌ها برای بهائی‌ها موردی ندارد و هرکس بخواهد می‌تواند در انتخابات شرکت کند، اگر پیام دو سال قبل درباره شرکت در انتخابات مجلس نبود، مطمئناً شرکت نمی‌کردم... پس از انتخابات نیز باز دستورالعمل جدیدی آمد که ویژه ایام محرم بود! از طریق sms که برای موبایل من آمد، نوشته شده بود در روز عاشورا تجمعی قرار است برگزار شود. 

 فرقه در خدمت جنایت!

فرقه بهائیت در بازه‌های زمانی مختلف در نقش عامل آشوب‌سازی در ایران فعال و اغلب هدایتگر صحنه با دستور بیت‌العدل بوده است. این تشکیلات مخوف به صورت مستقیم از سوی موساد تحلیل و اداره می‌شود، به عبارتی بیت‌العدل یکی از بازو‌های اجرایی صهیونیست‌ها در منطقه به ویژه ایران است. فرقه ضاله بهائیت پیوند‌های جدی با محافل صهیونیستی دارد، در واقع میان بهائیسم و صهیونیسم، پیوندی بدیهی وجود دارد که از جمله نمود‌های روشن این یگانگی، مقر و پایگاه اصلی بهائیت به نام «بیت‌العدل» است که در مرکز اسرائیل و رژیم‌صهیونیستی قرار دارد و همه برنامه‌ریزی‌های آن با هدف دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) تنظیم‌شده است، آنان از بدو استقرار در اسرائیل، با رژیم‌صهیونیستی رابطه‌ای گرم یافتند و دادوستد‌های سیاسی فراوانی را به انجام رساندند. ماکسول یکی از رهبران بهائی می‌گوید: «من ترجیح می‌دهم جوان‌ترین ادیان (بهائیت)، از تازه‌ترین کشور‌های جهان (اسرائیل) نشو و نما نماید...»، به‌این‌ترتیب، مرکز فعالیت این فرقه تشکیلاتی در دل جهان اسلام و در میان سرزمین‌های اشغالی آسیای‌غربی قرار گرفته است. 

صهیونیست‌ها می‌دانستند بین شیعیان نمی‌توانند به راحتی نفوذ کنند و موجب تفرقه شوند، از همین رو درصدد تشکیل فرقه‌هایی از جمله بهائیت برآمدند. سال۱۹۰۹ صهیونیست‌ها برای معرفی بهائیت به عنوان دینی جدید و به‌روز، از سوی «هیبولت و رینوس» یهودی کتابی به نام «تاریخ و ارزش‌های اجتماعی بهائیت» منتشر کرده و از این طریق پیشوایان مذهبی یهود برای مبعث پیامبر (ص) «فارسی» فتوا دادند و به تبلیغ برای او پرداختند و قرن نوزدهم را تاریخی برای ظهور او و پاک کردن شهر «قدس» از مسلمانان تعیین کردند. 

حسین‌علی نوری (بهاء) سرکرده تشکیلات بهائی، پایه‌گذار بیت‌العدل است که آن را قوه تشریعیه امر بهائی قرار داد. بعد از مرگ بهاء، عباس افندی ساختاری به آن داد و در زمان شوقی افندی، یعنی در سال۱۹۶۳ این ساختار تشکیل و روی خون کودکان وزنان و مردان مظلوم فلسطینی تأسیس شد. 

بیت‌العدل روی کوه کرمل واقع در شهرعکا از توابع منطقه حیفا در فلسطین اشغالی واقع است که تا پیش از اشغال از سوی رژیم غاصب اسرائیل، روستایی بود به نام إقرِت بر فراز تپه‌ای با شیب تند در چند کیلومتری مرز لبنان که از شرق به ناحیه‌ای ناهموار و از غرب به مسیل وادی البصه که به سمت دریا کشیده شده است، مشرف بود. 

 رونمایی از آخرین دستورالعمل بیت‌العدل به فرقه

فرقه ضاله بهائیت و صهیونیست‌ها به یکدیگر سرویس‌های ویژه نیز می‌دهند، از سویی صهیونیست‌ها حمایت مالی و لجستیکی فرقه را بر دوش کشیده‌اند و در سوی دیگر فرقه برای رژیم‌صهیونیستی کاربرد میدانی دارد. از جمله پس از عملیات طوفان‌الاقصی و ضربه مهندسی‌شده به صهیونیست‌ها، رفتار‌های فرقه ضاله بهائیت تابعی از دستوراتی است که بیت‌العدل از موساد گرفته است. طبق گزارشات در حال حاضر به دلیل فرسایش شدید ارتش رژیم‌صهیونیستی تعداد قابل‌توجهی از اعضای فرقه مجبور هستند در خدمت صهیونیست‌ها درآیند و در عملیات‌های متعدد نظامی با هدف کشتار زنان و کودکان شرکت کنند، همین مسئله باعث شده است میزان نارضایتی بهائیان از بیت‌العدل بالا برود. 

در روز‌های اخیر فرقه ضاله بهائیت از موساد یک دستورالعمل جدید نیز دریافت کرده است که از سوی بیت‌العدل در شبکه اطلاع‌رسانی فرقه پخش‌شده است. در این پیام آمده است که بیت‌العدل حامی رژیم اسرائیل در حمله به ایران بوده و اعضای فرقه باید خودشان را برای عملیات آماده کنند، این آمادگی در سطح یگانی، اطلاعاتی (ستون پنجم) و رسانه‌ای خواهد بود. 

این دستور از سوی بیت‌العدل نشان می‌دهد فاز این تشکیلات مخوف از سطح حمایت لجستیکی با زاویه محدود میدانی به سمت اقدامات رزمی عوض شده است، در واقع فرقه‌ای که رهبران آن ادعا می‌کردند کار سیاسی نخواهند کرد، امروز از زیر سایه بیرون آمده و آماده بازی در نقش سرباز پیاده برای صهیونیست‌هاست. 

بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از اخباری که درباره عادی‌سازی تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به ایران در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، محصول واحد رسانه‌ای بیت‌العدل است، این اتاق جنگ روانی در لندن مستقر است، همچنین واحد جاسوسی بیت‌العدل نیز باهدف جمع‌آوری اطلاعات از داخل ایران فعال‌شده است. تمامی اقدامات این فرقه ضاله این روز‌ها در رصد کامل سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه قرار دارد و همزمان با ضربه به سرشاخه‌های بهائیت در کشور، مقر اصلی این فرقه ضاله در عکا که به عنوان مرکز فرماندهی و بازوی اطلاعاتی رژیم فعال است، حالا به فهرست اهداف مشروع جمهوری اسلامی اضافه شده است تا در صورت علاقه رژیم‌صهیونیستی به آزمودن اراده ایران، باغ زیبای عکا به زمین سوخته تبدیل شود.

منبع: مشرق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
تمام این فرقه ها .مثل بهایی .صهیونیستی و مابقی
همیشه در تاریخ توسط روباه ی مکار انگلیس
بوجود امده
در مستندی انگلیس مخالفین سرهنگ قذافی را در که در انگلیس زندگی میکردند .تمام اطلاعات شون حتی نوع چایی
که مصرف میکنند را به کشور لبیی گزارش کرده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
اونی که نزنه
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه
۱۰:۵۰ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
مرگ بر وطن فروش?
مرگ بر جیره خوار?
مرگ بر حرامزاده?
مرگ بر سگیونیست پرست?
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
باید افراد این فرقه ها شناسایی و برخورد قاطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۱۰:۰۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
خیلی عالی اسراییل حریف ایران نمیشود حزبالله را که دست واقعی ایران هست را میشکند ایران نیز ناچار بهاییان را که هیچ ربطی به جریانات سیاسی ندارند فقط برای مقابله با اسراییل نابود میکند
Iran (Islamic Republic of)
به تو چه
۱۰:۴۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
مزدور ،جیره خوار ،دلار بگیر ،...?
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
در اصل خیلی از یهودی ها بعد از اتقلاب یا بهایی شدند
یا مسلمان شدند فقط صوری
و نام پیامبران و امامان ما را انتخاب کردند تا کسی متوجه نشوند
حتی یک دهات یهودی همشون مسلمان صوری شدند
باید تحقیق بشه در این مورد
کانال فاسد لندنی که برچیده شد .همشون بهایی بودند
Indonesia
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۳
خدایا کی میشه بیت العدل لانه موش‌های کثیف بهایی صهیونیستی ازبین بره !