استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مطالبات ورزشکاران ناشنوا پیگیری می‌شود و باید همه دستگاه‌های اجرایی در این راستا همکاری کنند.

 یدالله رحمانی در دیدار با رئیس فدراسیون ناشنوایان و جمعی از ورزشکاران استان با بیان اینکه تقویت ورزش ناشنوایان نیازمند همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها است، گفت: دغدغه‌ها و خواسته‌های ورزشکاران را در شورای راهبردی و شورای ورزش بررسی و مورد رسیدگی قرار می‌دهیم.


رحمانی افزود: بخشی از درخواست‌ها و مطالبات جامعه ورزشی استان باید توسط متولیان ورزش در سطح کشور پیگیر و رفع شود که در این خصوص همکاری لازم را خواهم داشت.


وی با اشاره به برگزاری بازی‌های آسیایی ناشنوایان از ۱۰ تا ۱۸ آذرماه به میزبانی مالزی برای ورزشکاران اعزامی از استان ابراز امیدواری کرد که بتوانند در این دوره از مسابقات افتخارآفرینی کنند.


استاندار بیان کرد: طرح اشتغالزایی برای جمعی از ناشنوایان توسط خیران در دست انجام بوده که نیازمند مکان هستند و قطعا دستگاه‌های متولی همکاری لازم را در این خصوص دارند.


استاندار با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع هیات ناشنوایان بر پیگیری خواسته‌های ورزشکاران ناشنوا توسط مجمع ناشنوایان تاکید کرد.


۳۰ هزار نفر از جمعیت استان معلول بوده که سه هزار نفر ناشنوا و از این تعداد ۵۰۰ نفر ناشنوای مطلق هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.