مراسم تشییع حماسی سردار رشید و اندیشمند اسلام، همرزم سید مقاومت و مستشار عالی سپاه پاسداران، سرلشکر پاسدار شهید حاج عباس نیلفروشان در اصفهان آغاز شد.

مردم قدرشناس و ولایتمدار اصفهان  باحضور پرشور در میدان بزرگمهر میعادگاه عاشقی چشم انتظار ورود پیکر مطهر این لاله‌ی خونین کربلای جبهه مقاومت بودند.

در این مراسم  مردم با سردادن  شعار‌های «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» ضمن اعلام انزجار و محکومیت جنایات رژیم منحوس و تروریست صهیونیستی و حمایت آمریکا از این جنایات‌ها، از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان و فلسطین حمایت می‌کنند.

پیکر مطهر سردار شهید نیلفروشان از شهدای راه آزادی قدس سه شنبه در تهران و قم و چهارشنبه درمشهد و قبل از آن هم در کربلا و نجف تشییع شده بود. دیشب هم مراسم وداع با پیکر این سردار رشید اسلام در آستان مقدس امامزاده شاه میرحمزه اصفهان برگزار شد.


پیکر سردار نیلفروشان بنا به وصیت شهید در قطعه شهدای عملیات کربلای ۵ و کنار هم‌رزمان شهیدش احمد کاظمی و شهید حسین خرازی در خاک آرام گرفت. 

شهید عباس نیلفروشان پس از عمری مجاهدت در جبهه‌های حق علیه باطل در سال‌های دفاع مقدس، مقابله با گروه تروریستی و تکفیری داعش و تلاش‌های مضاعف در محور مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی، پس‌از دستاورد‌های فراوان به شهادت رسید تا مانند شهید سیدحسن نصرالله و سایر شهدای محور مقاومت، با خون خود افقی تاریک را برای رژیم غاصب اسرائیل رقم بزنند.

شهید عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت بود که شامگاه ششم مهر ماه به همراه سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.

پیکر مطهر این سردار بزرگ اصفهانی بیستم مهر ماه در عملیات تفحص سپاه پاسداران پیدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.