نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۵ هزار نفر در این شهر خانه ندارند و راهکار این است ۵۰ هزار قطعه ۲۰۰ متری تامین کنید .

حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در اجلاس هفتاد و سوم مجمع مشورتی روسای شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان با بیان اینکه برای حل مشکلات شهرداری‌ها باید مشکلات اقتصادی حل شود گفت: یکی از بستر‌های رونق اقتصاد کشور در تامین امنیت است که به لطف خدا امنیت خوبی داریم.

او گفت: آنچه ما را در اقتصاد کمک می‌کند، اقتدار بلند است؛ در آینده سرمایه اجتماعی حرف اول را می‌زند و موشک‌ها وسیله سرمایه اجتماعی هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص بودجه گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ همت بودجه داریم که یک‌هزار و ۵۰۰ همت از مالیات است و ۳۴۰ همت از فروش نفت و مواردی از این قبیل است و بقیه نیز اوراق است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه در هزینه یارانه و ... ۴۰۰ همت کسری داریم گفت: ۶۴۰ همت باید نفت بفروشیم و ۶۰ همت اموال است، اما در شرایط فعلی ۳۰۰ همت می‌توانیم بفروشیم.

او گفت: ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در برنامه ششم توسعه داشتیم و امسال یک درصد اضافه کردیم که آن هم برای بازنشستگان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موارد با کار کارشناسی تعریف شده، اما ارزش افزوده آسیب همیشگی شهرداری‌هاست گفت: ۷۵ هزار نفر در این شهر خانه ندارند و راهکار این است ۵۰ هزار قطعه ۲۰۰ متری ایجاد کنید تا بدهید بسازند.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید تصمیمات اساسی در حوزه اقتصاد گرفت و طبق تاکید مقام معظم رهبری اقتصاد را به دست مردم دهیم تا تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.