سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز از عزم راسخ به منظور رسیدگی به چالش‌های شهری خبر داد و جلب رضایتمندی شهروندان را از اهداف اصلی مدیریت شهری دانست.

جلسه ساماندهی انبار‌های ضایعاتی سطح منطقه ظهر امروز با حضور سرپرست شهرداری منطقه دو، نماینده سازمان مدیریت پسماند و نماینده سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز، معاون خدمات شهری و مسئول تخلفات منطقه در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

سیدکمال پاک فطرت با تاکید بر این موضوع پیشرفت و تحقق اهداف بزرگ در سایه همدلی و هم افزایی محقق می‌شود، اظهار داشت: رسیدگی به انبار‌های ضایعاتی از درخواست‌های مهم شهروندان است که به صورت ویژه در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

او با اعلام این خبر که تمامی انبار‌های ضایعاتی در سطح منطقه دو در روز‌های آینده پلمب می‌شود، گفت: تمامی بخش‌های شهرداری منطقه دو به صورت ویژه برای رسیدگی به این موضوع بسیج شده‌اند.

به گفته سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز، در سطح منطقه دو تعداد ۶۰ انبار جمع‌آوری ضایعات بدون مجوز مشغول فعالیت هستند که مشکلاتی را در زمینه بهداشت، سلامت، ترافیک، ناامنی، آسیب‌های اجتماعی و ... بوجود آورده و چشم‌انداز شهری را مخدوش ساخته‌اند.

سرپرست شهرداری منطقه دو از همکاری دادستانی به منظور رسیدگی به این موضوع قدردانی کرد و بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، دستگاه‌های مختلفی نظیر سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری و سازمان مدیریت پسماند با شهرداری منطقه دو همکاری نزدیکی دارند.

پاک فطرت در بخش پایانی سخنانش بر تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر جلب رضایتمندی شهروندان تاکید کرد و افزود: به موازات فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی، نگاه ویژه‌ای به ساماندهی چالش‌های شهری داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار