مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: افزایش رطوبت و شرجی از امروز تا اواسط روز یکشنبه هفته آینده در اغلب مناطق استان به ویژه جنوب تداوم خواهد داشت.

محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان روز پنجشنبه گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بیشترین شدت رطوبت، صبح روز یکشنبه هفته آینده رخ خواهد داد.

او ادامه داد: با شمالی شدن جریانات، از شدت رطوبت کاسته شده و فقط بخش‌های جنوب شرقی استان تا اواسط روز دوشنبه هفته آینده همچنان متاثر از افزایش رطوبت خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین در این ایام به ویژه روز‌های شنبه و یکشنبه، وقوع پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی در بخش‌های جنوبی و جنوب غربی و راه‌های مواصلاتی تا مرکز استان سبب کاهش دید افقی خواهد شد.

او افزود: در این مدت در مناطق مرتفع شرقی و شمالی استان، احتمال رشد ابر و رگبار پراکنده باران به همراه رعد و برق دور از انتظار نیست.

سبزه زاری گفت: روز یکشنبه هفته آینده، روند کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دما مورد انتظار است همچنین از روز سه‌شنبه کاهش ۴ تا ۵ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته بستان با دمای ۳۹.۷ و ایذه ۱۲.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.