چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم‌کوتاه تهران با پوشش رسانه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، شبکه‌های اینترنتی و پلتفرم‌ها آغاز می‌شود.

چهل‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم‌کوتاه تهران هر ساله با همراهی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و ویژه برنامه‌های اینترنتی و پلتفرم برگزار می‌شود. 

علاوه‌بر پوشش ویژه جشنواره چهل‌ویکم در برنامه‌های سینمایی مختلف مانند «هفت»، «سینما ملت» و «سینمای کوتاه» در آستانه شروع این رویداد، در طول برگزاری هم ویژه‌برنامه‌ها و آیتم‌های گزارشی مرتبط با جشنواره از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود که از جمله می‌توان به ویژه‌برنامه شبکه یک که هر روز ساعت ۱۷:۴۵ پخش می‌شود، اشاره کرد. کنداکتور شبکه سه و چهار سیما هم هر روز ساعت ۲۳ به پوشش جشنواره تهران اختصاص دارد و تکرار این ویژه‌برنامه‌ها روز بعد ساعت ۱۳ پخش می‌شود.

در ایام برگزاری جشنواره شبکه افق ساعت ۱۳، شبکه مستند ساعت ۱۸ و شبکه نسیم ساعت ۱۳ کنداکتور خود را به جشنواره فیلم‌کوتاه تهران اختصاص می‌دهند که مجموعه ویژه‌برنامه‌های سیما به تهیه‌کنندگی علیرضا بختیان پوشش معتبرترین رویداد سینمای ایران در حوزه سینمای کوتاه را در دستور کار خواهند داشت. ساسان گلستانه، فاطمه احسانی‌فر، محمد قاسمی، زهرا حاجی‌علی، امین قدمی و المیرا سماواتی از مجریان برنامه‌هایی هستند که در شبکه‌های مختلف سیما به پوشش جشنواره فیلم کوتاه می‌پردازند.

ویژه‌برنامه شبکه دو سیما هم به تهیه‌کنندگی حمید صالحی برای پوشش زنده جشنواره تهران روز‌های شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۰۵ دقیقه اژ محل پردیس سینمایی ملت روانه آنتن این شبکه می‌شود. 

شبکه آی‌فیلم نیز به چهار زبان رویداد چهل و یکم را پوشش خواهد داد و این رویداد توسط دیگر شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز در بخش‌های مختلف بازتاب خواهد یافت.

علاوه‌بر شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی در دوره چهل‌و یکم جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران، برنامه «سینمان» از رسانه تصویری «آن» با تهیه‌کنندگی و اجرای میثم کریمی هر شب به طور زنده از ساعت ۲۱ پخش می‌شود. این برنامه همزمان در ۶۰ دقیقه از رادیو نمایش موج اف‌ام ردیف ۱۰۷.۵ مگاهرتز پخش خواهد داشت.

ویژه‌برنامه «هفت‌رخ» نیز از درگاه روبیکا به فیلم‌کوتاه تهران در دوره ۴۱ خواهد پرداخت. 

پایگاه خبری «پلاتو هنر» نیز تولید و پخش ویژه‌برنامه‌ای تصویری را در قالب گفتگو با سینماگران در دستورکار خود خواهد داشت. 

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار