فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با المیادین تاکید کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران ناشی از ضعف است.

شهرام ایرانی، فرمانده‌ نیروی دریایی کشورمان در مصاحبه با المیادین تاکید کرد که واکنش ایران به هرگونه حمله از سوی دشمنانش تکان‌دهنده و تند خواهد بود.

دریادار ایرانی در پاسخ به تهدیدات رژیم تروریستی اسرائیل علیه ایران گفت: این (تهدیدات) از ضعف آنها ناشی می‌شود و از این طریق سعی می‌کنند خود را به ما نشان دهند.

او تاکید کرد: ایران همان‌طور که رهبر انقلاب تاکید کردند با تحرکات دشمن بر اساس احساسات برخورد نخواهد کرد و پاسخ آن مدبرانه و به موقع خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی افزود: در دهه‌های گذشته با همه تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌های آنها مواجه بوده ایم و به مقابله با آنها ادامه خواهیم داد.

پیش از این نیز امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تهدیدات مقامات صهیونیست علیه کشورمان، گفت: به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم در صورت اقدامات نسنجیده، پاسخ سخت و مخربی دریافت خواهد کرد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان و در جمع خبرنگاران نیز اعلام کرد: سرزمین‌های اشغالی از لحاظ جغرافیایی به اندازه یکی از استانهای کوچک ایران است و اگر ما اراده کنیم می‌توانیم تمام صهیونیست‌ها را از بین ببریم.

شایان ذکر است ایران در تاریخ ۱۰ مهر طی عملیات «وعده صادق ۲» به اقدامات متجاوزانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس در تهران، ترور و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار «عباس نیلفروشان» مشاور ارشد نظامی ایران در لبنان پاسخ داد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار