نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه مسکن با کمبود مسکن مواجه هستیم و شهرداری‌ها باید پای کار بیایند و در این زمینه به دولت کمک کنند.

عباس صوفی با بیان اینکه موضوع پرداخت ارزش افزوده به شهرداری‌ها باید بر اساس قانون انجام می‌شد، اما امور اقتصاد و دارایی کوتاهی کرده است، گفت: برای کمیسیون عمران سوال شده چرا تمام حقوق قانونی شهرداری‌ها پرداخت نشده که این موضوع بررسی خواهد شد.

او با بیان اینکه مجلس و شهرداری‌ها باید به دولت کمک کنند تا موفقیت حاصل شود، گفت: سالی ۸۰۰ هزار واحد مسکونی مورد نیاز است که از توان دولت به تنهایی خارج است و در این راستا شهرداری‌ها و مسکن و شهرسازی می‌توانند به دولت در ساخت مسکن با واگذاری زمین کمک کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از نمایندگان خود انتظار دارند برای حل مشکل مسکن کمک کنند گفت: جلساتی با وزیر راه داشتیم تا چالش‌های موجود رفع شود.

صوفی گفت: همچنین گرانی مسکن بزرگترین چالش شورا‌ها است که براساس قانون هفتم توسعه، دولت باید پنج و نیم میلیون واحد مسکونی را در اختیار مردم قرار بدهد.

او با اشاره به اینکه حدود ۵۰ نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی سابقه شهردار بودن دارند، گفت: تجربه این نمایندگان می‌تواند در تصویب قوانین به نفع شهرداری‌ها کمک کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده هرگونه همکاری برای حل چالش‌های شورا‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.