جشنواره تئاتر خیابانی بارقابت ۱۶ گروه نمایشی از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد باهیات داوران از امروز کار خود را آغاز می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان گفت: جدول زمان بندی بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در سی‌وششمین جشنواره تئاتر از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

امین درخشان افزود: طبق جدول منتشر شده سی و ششمین جشنواره تئاتر استان، بازبینی آثار متقاضی در جشنواره به مدت ۴ روز در شهر‌های یاسوج، سی سخت، دهدشت و لیکک انجام می‌شود.
 
جمعه ۲۷ مهرماه: نمایش‌های «مشق شب» به کارگردانی: حمید قیصرپور از سی سخت، «هیدرا» به کارگردانی: بابک جمشیدی از یاسوج، «پلاپلا‌های مادری که شاید شاعر بود» به کارگردانی: سید صالح زینی پور از یاسوج، از یاسوج و سی سخت بازبینی می شود.
 
شنبه ۲۸ مهرماه: نمایش‌های «تا دکمه‌های تنت را ببندم» به کارگردانی مشترک: محمد پورفریحی و مرتضی یزدانخواه، «خطر سقوط» به کارگردانی محمد دشتی و «جدول ضرب و شتم» به کارگردانی: داود پارسا و «طعم گس مرگ» به کارگردانی: امیر پالش از گچساران مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.
 
یک شنبه ۲۹ مهرماه: نمایش‌های «چهل تیکه خواب» به کارگردانی: حمزه نام آور از دهدشت، «دخمه‌ای در زمین خدا» از لیکک، «بیجِن» به کارگردانی مهرداد علی پور از گچساران مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.
 
دوشنبه ۳۰ مهرماه: نمایش‌های «غروب باغ زردالو» به کارگردانی عباسعلی روشنک، «ضجه‌های شهر متروک» به کارگردانی آیت کاظمی، «به وقت ترنج» به کارگردانی اردشیر کیانی، «مرگ مولف» به کارگردانی حسن داورپناه و «هزار شلاق» به کارگردانی مصطفی لاهوتی نژاد از یاسوج مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.