همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی درشهرستان بهاباد برگزارشد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان بهاباد به مناسبت هفته ورزش وتربیت بدنی با حضورمسئولان و اقشارمختلف مردم همی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش مسیر میدان شهدای گمنام وخیابان امام خمینی ره تا میدان مسجد جامع بهاباد را پیمودند وبا شرکت در این همایش هفته ورزش وتربیت بدنی را گرامی داشتند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بهاباد دراین همایش ضمن تبریک هفته ورزش و تربیت بدنی به نقش ورزش درجامعه اشاره کرد و گفت: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.

جعفرفرهادی با اشاره به اینکه ورزش یک مقوله اجتماعی و یکی از ارکان اصلی سلامت جسم و روان است، افزود: ورزش در سلامت جامعه و سلامت عمومی افراد تاثیرگذار است همچنین ورزش و تربیت بدنی باعث افزایش مشارکت پذیری مردم، افزایش روحیه کاری و ارتقا نشاط عمومی شده، از بیماری‌های مزمن پیشگیری کرده و اعتماد به نفس افراد را تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه ورزش نقش بسیار مهمی در سلامتی افراد دارد و بر ابعاد مختلف زندگی انسانی تأثیر می‌گذارد افزود: انجام ورزش منظم به زندگی سالم‌تر و شاداب‌تر کمک می‌کند. از این رو، توصیه می‌شود که تمامی افراد با توجه به شرایط جسمانی خود، فعالیت‌های ورزشی را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

فرهادی بیان داشت:همایش پیاده‌روی یک رویداد اجتماعی وورزشی است که به منظور ترویج فرهنگ ورزش، افزایش آگاهی درباره سلامتی و ارتقای سبک زندگی فعال برگزار می‌شود. این نوع همایش‌ها می‌توانند در مقیاس‌های مختلف، از محلی تا ملی، برگزار شوند و به جمع‌آوری افراد با هدف‌های مشترک بپردازند.

رئیس اداره ورزش وجوانان بهاباد اظهارداشت:همایش‌های پیاده‌روی نه تنها فرصتی برای فعالیت بدنی و سلامتی هستند، بلکه فضایی برای تعامل اجتماعی و یادگیری فراهم می‌کنند. شرکت در این گونه رویداد‌ها می‌تواند تأثیرات مثبت و ماندگاری بر زندگی افراد داشته باشد. پیشنهاد می‌شود که به عنوان یک فرد علاقه‌مند به سلامتی و فعالیت بدنی، در این گونه همایش‌ها شرکت کنید و از فواید آن بهره‌مند شوید.
درپایان به قید قرعه به شرکت کنندگان  دوچرخه وجوایزی دیگر اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.