آیت الله ناصری گفت: آمریکا یک شریک بین‌المللی غیرقابل اعتماد و یکی از مشخصه‌های اصلی آمریکا در دنیا است.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام حمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد گفت: آمریکا یک شریک بین‌المللی غیرقابل اعتماد و یکی از مشخصه‌های اصلی آمریکا در دنیا است.

وی با اشاره به  اینکه انسان‌ها به همان اندازه که نیازمند دوستان و راه‌ها و ملاک‌هایی برای شناخت دوست هستند،  افزود: دشمن را بشناسید آنها دید تخریب و سلطه دارند.

آیت الله ناصری  با بیان اینکه مسئولان و دست‌اندرکاران کشور باید بیش از پیش در راستای خودکفایی در امر کشاورزی تلاش کنند، تأکید کرد: حوزه کشاورزی و کشاورزان از جمله مهمترین مولفه‌های توسعه و رونق اقتصادی در جامعه هستند که باید به صورت جدی از سوی مسئولان حمایت شوند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر در حوزه تولید محصولات کشاورزی و دامی خودکفا باشیم، هم سلامت مردم جامعه تامین می‌شود و هم دشمن ما را تحریم و تهدید نمی‌کند. امام جمعه یزد بیان داشت: مسئولان باید کشاورزان و وزارت جهاد کشاورزی را تقویت و حمایت کنند. 

وی به حوادث اخیر لبنان و غزه اشاره و اظهار داشت:مردم کشور ما و رهبر معظم، شجاع و فرزانه انقلاب اسلامی با برپایی نماز جمعه نصر سنگ تمام گذاشتند و باعث یأس و نا امیدی دشمنان شدند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، در بخش دیگر خطبه‌های نمازجمعه شهر به موضوع صادرات اشاره و تصریح کرد: متولیان صادرات و تولید کنندگان نسبت به محصولات صادراتی استان یزد توجه ویژه‌ای داشته باشند تا محصولات با کیفیت صادر شود. 

دشمن شناسی وآشناسازی مردم با راه‌های ایجاد یاس و نا امیدی دشمنان در جامعه از محور‌های دیگرسخنان خطیب نماز جمعه شهر یزد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.