امام جمعه کاشان گفت:عملیات طوفان الاقصی موجودیت رژیم صهیونیستی را به‌خطر انداخت.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان  در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: عملیات «طوفان الاقصی» موجودیت رژیم صهیونیستی را به‌خطر انداخت و شرایط این رژیم غاصب و کودک‌کش را به سال‌های نخستین شکل‌گیری آن و تلاش برای حفظ موجودیت خود بازگرداند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی افزود:۸۰ سال قبل و در بدو تاسیس رژیم صهیونیستی، این رژیم دغدغه بقا داشت و امروز نیز دچار همین نگرانی است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه یحیی سنوار به‌محض تاسیس حماس به آن ملحق شد و ۲۳ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی بود، اظهار کرد: سنوار ۵۰ سال برای آزادی قدس تلاش کرد و در ۶۳ سالگی به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: اسراییلی‌ها مدعی بودند که یحیی سنوار پشت اسیران آنها مخفی شده است، اما وی در خط نخست جبهه در رفح و لوازم همراه او قرآن و دعا بود که اینها موجب تقویت روحیه مبارزان و تضعیف دشمنان شد.

وی ادامه داد: وقتی رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان با هواپیما به لبنان و وزیر امور خارجه ما به کشور‌های منطقه سفر می‌کند، موجب ایجاد روحیه در جبهه مقاومت می‌شود.

امام جمعه کاشان بیان کرد: آمریکا اعلام کرد که از پیشرفته‌ترین ناو‌های خود علیه موشک‌های ایران در عملیات وعده صادق ۲ استفاده می‌کند، اما با وجود این امکانات ۹۰ درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: وظیفه ما اجرای حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی در کمک به لبنان است و از افرادی که در این زمینه اقدام کردند سپاسگزارم، این اقدام لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز هم پیشنهاد می‌کنم مؤمنان هرچه می‌توانند به شماره حسابی که اعلام شده، کمک و به جهاد تببین توجه کنند، زیرا بلندگوی دشمن قوی است و باید دستاورد‌های وعده صادق ۲ به خوبی تبیین شود.

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنانش گفت: با کمک نماینده مردم کاشان در مجلس از وزارت راه و شهرسازی برای یک‌هزار و ۵۰۰ جوان که برای مسکن ملی ثبت نام کرده و با مشکل مواجه بودند تقاضای مساعدت کردیم چراکه عده‌ای وجهی واریز کرده بودند، اما پروژه نیمه تمام مانده بود لذا مقرر شد مبلغ قابل توجهی از طرف وزارت راه و شهرسازی به این طرح تزریق شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به انتصاب استاندار اصفهان، خاطرنشان کرد: مهدی جمالی‌نژاد، شهردار اسبق کلان‌شهر اصفهان و یزد و معاون استاندار و وزیر کشور بوده است، مدرک دکترای شهرسازی دارد و امیدواریم در دوران مدیریت وی، استان اصفهان و منطقه کاشان به رشد بهتری برسند.

وی با اشاره به تلاش‌های سیدرضا مرتضوی استاندار سابق اصفهان و همچنین اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان به سمت اصفهان، تصریح کرد: تقاضا داریم این طرح تا کاشان ادامه یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار