یکی از مقامات حماس ضمن تمجید از شجاعت رهبران این گروه، شهادت یحیی سنوار را مستقیما تایید نکرد.

باسم نعیم، یکی از مقامات حماس امروز جمعه به خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت که اسرائیل اشتباه فکر می‌کند که «کشتن رهبران ما به معنای پایان جنبش ما است»؛ با این حال او به طور مستقیم تایید نکرد که آیا یحیی سنوار، رهبر سیاسی این گروه شهید شده است یا خیر.  

نعیم گفت: «حماس یک جنبش آزادی‌بخش است که توسط افرادی رهبری می‌شود که به دنبال آزادی و عزت هستند و این جنبش را نمی‌توان حذف کرد».  

او گفت: حماس هر بار قوی‌تر و محبوب‌تر می‌شود و این رهبران نمادی برای نسل‌های آینده هستند تا سفر به سوی فلسطین آزاد را ادامه دهند.

پیش از این، اسرائیل مدعی بود که سنوار در میان افرادی بوده که در غزه به شهادت رسیده‌اند.  

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی عصر دیروز (پنجشنبه) مدعی شد که در جریان حملات نظامیان ارتش رژیم تروریستی اسرائیل به نوار غزه، سه فلسطینی به شهادت رسیدند که احتمالا یکی از آنها «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس بوده است.

یادآور می‌شود که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل رسما مدعی شد که نتایج آزمایش‌ها نشان دهنده ترور رهبر سیاسی حماس است. در همین حال، «المجد» یک وب‌سایت مرتبط با جنبش حماس که معمولاً اخباری در مورد مسائل امنیتی منتشر می‌کند، از فلسطینی‌ها خواست منتظر اطلاعات مربوط به سنوار از خود این گروه باشند.

مترجم: پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار