مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی را شاهد هستیم که زمینه ساز ممنوعیت تردد در محور چالوس شد.

ایمان محرابی‌نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ممنوعیت تردد در آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی و از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده ولی آباد، محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو خبر داد.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های بایجان، شاهاندشت، گزنک و رینه، آزادراه رشت-قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار را شاهد هستیم.

او اظهار کرد: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس-تهران حدفاصل تونل شماره ۳ تا ۲ را شاهد هستیم، اما تردد روان در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل گلشهر تا پایانه شهید کلانتری و ساسانی تا پل کلاک و آزادراه قم - تهران حدفاصل حرم امام خمینی (ره) تا پل شهید کاظمی گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان اردبیل را شاهد هستیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار