رئیس ورزش و جوانان سیب و سوران گفت: کار حرفه‌ای ورزش باید بر اساس شاخص‌ها و معیار‌های استعدادیابی باشد.

 فرشاد گرگیج در همایش بزرگ تجلیل از جوانان نخبه، مربیان و قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان ورزش شهرستان سیب و سوران بیان کرد: در حال حاضر چندین پروژه ورزشی در این شهرستان فعال است که تعدادی از آنها به‌زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
وی افزود: باتوجه‌به استعداد‌های خوب ورزشی و ورزشکاران توانمند، این شهرستان نیاز به حمایت و توجه بیشتر در این زمینه از سوی مقام‌های بالادستی است.
 
 خاکی زهی رئیس ورزش و جوانان سیب و سوران در این همایش با تقدیر از توجه ویژه ریاست شورای ورزش شهرستان جهت حمایت در اعتلای ورزش، اظهار کرد: کار حرفه‌ای ورزش باید بر اساس شاخص‌ها و معیار‌های استعدادیابی باشد و ورزشکاری که برای ورزش به مربیان مراجعه می‌کند دارای توانمندی‌ها و استعداد خاص است که باید این استعداد‌ها را بشناسیم و مربی باید به این موردتوجه کند.
 وی با اشاره به اینکه آماده شنیدن پیشنهادها، نقدها، نظرات ورزشکاران و صاحب‌نظران ورزشی شهرستان است، گفت: مسائل و مشکلات و درخواست‌های موجود حوزه ورزش و ورزشکاران شهرستان سیب و سوران بررسی و رسیدگی خواهد شد.
 
در پایان این همایش از نخبگان ورزشی، هیات‌های برتر ورزشی شهرستان، پیشکسوتان ورزشی، بانوان فعال در عرصه ورزش و باشگاه‌های برتر شهرستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار