جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای نسبت به شهادت یحیی سنوار واکنش نشان داد.

در پی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم غاصب صهیونیستی جامعه اسلامی مهندسین بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

 بیانیه جامعه اسلامی مهندسین در پی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس

 شهادت هنر مردان خداست.

 محور مقاومت و مردم فلسطین سوگوار شهادت یکی از بزرگترین و نام‌آورترین فرماندهان مقاومت گشتند که نام او همواره موجب رعب و وحشت دشمن صهیونیست میگردید. شهید یحیی سنوار در حالی به خون خود غلتید که لباس رزم بر تن داشت و تا آخرین قطره خون در مقابل دشمن خون آشام ایستادگی کرد و جان خویش را در میدان نبرد فدای آرمان بلند خود یعنی آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست نمود. آنانی که ماه‌ها قبل از شهادت این شهید والامقام دست به ترور شخصیت او زده بودند حالا با نمایش لحظات آخر حیات آن شهید، ناخواسته به دنیا ثابت کردند که یحیی سنوار و رهبران مقاومت نه در تونل‌ها و نه با سپر انسانی گروگان‌ها بلکه رو در رو با دشمن خونخوار در صحنه نبرد هستند.

هرچند شهادت بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی، شهید نیل فروشان، شهید عزیز سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و یحیی سنوار ضایعه ای بزرگ برای محور مقاومت است، اما دنیا بداند که این مسیر سرخ تا محو صهیونیست غاصب و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت و محور مقاومت به فضل خدای متعال از عراق تا فلسطین انتقام خون به ناحق ریخته شده رهبران خود و مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع را از دشمن زبون خواهد ستاند.

جامعه اسلامی مهندسین شهادت این فرمانده عظیم الشأن را به ملت مظلوم فلسطین، محور مقاومت و رزمندگان جان بر کف آن تسلیت عرض نموده از خداوند متعال می‌خواهد هرچه زودتر زمینه نابودی رژیم سفاک صهیونیستی را فراهم نماید.از عموم ملت بزرگ ایران می‌خواهیم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای با حمایت از مقاومت، دشمن صهیونیستی و حامیان آن را از پیروزی در این نبرد نابرابر مأیوس و محروم سازند. سلام و صلوات خدا به روح پاک و پرفتوح تمامی شهدای مقاومت...

 جامعه اسلامی مهندسین

 مهرماه ۱۴۰۳

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار