مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز از مشترکان خواست اقدامات لازم برای پیشگیری از یخ زدگی کنتور‌های آب به ویژه در مناطق کوهستانی استان با توجه به ورود سامانه بارشی سرد به کشور به عمل آورند.

حمیدرضا نامداری گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی سرد به کشور و کاهش محسوس دمای هوا طی روز‌های آینده، جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور‌های آب در برخی مناطق به ویژه مناطق کوهستانی استان ضروری است.
وی افزود: عایق‌بندی کنتور‌ها و لوله‌های آب‌رسانی در پیش‌گیری از یخ‌زدگی مؤثر است و توصیه می‌شود با قراردادن پشم‌شیشه، گونی کنفی و پوشال در محفظه کنتور و عایق‌کردن لوله‌های سطحی، از یخ‌زدگی انشعاب و کنتور جلوگیری شود.
مدیرعامل آبفا البرز تاکید کرد: در صورت مشاهده یخ‌زدگی کنتور و لوله‌ها، از حرارت مستقیم، برافروختن آتش در مجاورت شیر‌ها و لوله‌های آب، ریختن آب جوش روی کنتور و لوله‌های آب داخل ساختمان خودداری شود.
وی گفت: درصورت بروز مشکل یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های آب، شهروندان استان البرز می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان البرز تماس حاصل نمایند تا گروه‌های امدادی آبفا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.

برچسب ها: آبفا ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.