معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور از تخصیص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه راهسازی ایواوغلی به گیت ورودی شهر ماکو خبر داد.

محمد کدخدا زاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در بازدید ازپروژه راهسازی ایواوغلی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت ترانزیتی و حجم ترافیکی مسیر ایواوغلی به ماکو به جهت تسریع عملیات تعریض و بهسازی این مسیر ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور به این پروژه تخصیص می‌یابد. 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید اظهار داشت: پروژه تعریض و بهسازی مسیر ترانزیتی ایواوغلی به گیت ورودی منطقه آزاد ماکو مجموعا ۲۶ کیلومتر و در ۳ قطعه در حال اجرا بوده که قطعات ۲ و ۳ در مرحله عملیات خاکی و ابنیه‌های فنی بوده و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد.

رسول عطایی افزود: قطعه یک این مسیر در حال اتمام بوده و پیش بینی می‌شود تا یک ماه آینده عملیات آسفالت ریزی ۶ کیلومتر از این قطعه آغاز و به صورت بزرگراهی زیر بار ترافیک رود.

وی اضافه کرد: تامین مالی و تخصیص اعتبارات لازم جهت تداوم اجرای پروژه‌های راهسازی در استان لازم و ضروری بوده و تکمیل، اتمام و تحویل پروژه‌های در دست اجرا در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.