سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید شهادت مجاهد نستوه ابوابراهیم یحیی سنوار، را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تسلیت گفت.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) تاکید کرد شهید یحیی سنوار با طرح‌ریزی عملیات تاریخی و بی‌نظیر طوفان الاقصی، تراز مبارزه با رژیم صهیونی را ارتقا داد و هیمنه این رژیم منحوس را دچار شکست جبران‌ناپذیر کرد.

متن پیام تسلیت سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
«وَلَا تَحْسَبَنَّ ﭐلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ﭐللَّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

شهید مجاهد، فرمانده آزاده قهرمان و پر افتخار، شهید ابو ابراهیم، یحیی سنوار؛ شخصیّت کم نظیر محور مقاومت، که بیش از دو دهه از عمر پر ثمر خویش را در اسارت رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونی سپری کرد، سرانجام مزد چند دهه جهاد شجاعانه و شرافتمندانه و جانفشانی و مبارزه خستگی ناپذیر در میدان جهاد علیه رژیم جعلی و تروریست اسرائیل را از معبود خویش دریافت کرد. 

او با درایت و اندیشه راهبردی و درک عمیق از نیّات و نقاط قوت و ضعف دشمن صهیونی، سازمان رزم جنبش حماس را کارآمد کرد و با طرح ریزی عملیات تاریخی و بی نظیرطوفان الاقصی، تراز مبارزه با رژیم صهیونی را ارتقاء داد و هیمنه این رژیم منحوس را دچار شکست جبران ناپذیر کرد و سرانجام با الهام از سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) قهرمانانه و با صلابت و مظلومیت، فوز عظیم شهادت را انتخاب کرد و تن به سازش و زندگی و همزیستی ذلت بار با یزید مسلکان صهیونیست نداد. 
هر چند دشمن جاهل و کورفهم عاجزتر از آن است که مفهوم و جایگاه رفیع شهادت فی سبیل الله را درک کند، لیکن بداند؛ با شهادت یحیی سنوار و دیگر فرماندهان شهید محور مقاومت، ضربات ناشی از امواج خروشان ظلم ستیزی و مقاومت بر بنیان خبیث کانون‌های ستم و استکبار کوبنده‌تر خواهد شد و درس آموختگان در مکتب جهاد و شهادت، خواب امنیت و آرامش را از چشم پلید استکبار جهانی و سگ هار آن در منطقه و سرزمین‌های اشغالی خواهند گرفت و بزودی طعم ذلت و آوارگی را به جان ناپاک صهیونیست‌ها و حامیان منحوس آنها خواهند چشاند.

اینجانب شهادت مجاهد نستوه ابوابراهیم یحیی سنوار، را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و رهبران و رزمندگان مجاهد و شجاع جبهه مقاومت، خصوصاً غزه قهرمان و ملت سرافراز فلسطین و خانواده شریف و جهادی و بازماندگان این شهید عالی مقام تسلیت عرض می‌کنم. یا لیتنا کنا معهم و مع الشهداء و الصالحین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار