فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از اعزام ۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی استان و خارج از استان بگذر قالب کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در حاشیه اعزام اولین گروه دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور در داخل استان و خارج استان اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: جمعی از دانش آموزان به مناطق عملیاتی شرهانی در دهلران، نقطه ایثار و یادمان‌های دفاع مقدس در مهران و تعدادی نیز به مناطق عملیاتی استان کردستان اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ابراز کرد: بر این اساس پیش بینی شده که. ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان اعزام به یادمان‌های داخل استان و سه هزار نفر دیگر به مناطق عملیاتی کردستان اعزام شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این خصوص یادآور شد: سال گذشته حدود هشت هزار نفر دانش آموزان استان در قالب برنامه‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

علی درویشی تصریح کرد: بر اساس زمان‌بندی پیش بینی شده اعزام دانش آموزان دختر و پسر به ترتیب در طی ماه‌های آبان و آذر سال جاری نیز با همراهی و همکاری سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام انجام می‌شود.

وی هدف از برگزاری این اردو‌ها را ترویج و آشنایی دانش آموزان با مفاهیمی از جمله ایثار و شهادت، دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت عنوان کرد و افزود: دانش آموزان در قالب اردو‌های "راهیان پیشرفت" از مناطق و واحد‌های صنعتی و علمی برای آگاهی از رشد و پیشرفت استان و دستاورد‌های نظام اسلامی بازدید خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.