ارتش رژیم صهیونیستی با هدف آمادگی برای حمله مجدد به حومه جنوبی بیروت، خواستار تخلیه برخی مناطق در حومه جنوبی این شهر را صادر کرد.

به نقل از رسانه‌های عربی، ارتش اشغالگر صهیونیستی از ساکنان مناطق حریک و حدث در حومه جنوبی بیروت خواست سریعا آن را ترک کنند.

همزمان نیز ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جمله شهر نبطیه و برخی شهرک‌های مرزی در جنوب لبنان با فلسطین اشغالی را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد..

پس از دستور تخلیه رژیم صهیونیستی، منطقه الحدث در حومه جنوبی بیروت توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شد.

رهبران مقاومت می‌گویند، دشمن اسرائیلی می‌خواهد با هدف قرار دادن ضاحیه جنوبی بیروت از بازگشت شهروندان به خانه‌های خود جلوگیری کند.

دشمن اسرائیلی می‌داند که بانک اهدافش تمام شده است و با این حملات معادله‌ای را وضع نمی‌کند، بلکه می‌خواهد میزان جابجایی اجباری اهالی را افزایش دهد.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روز‌ها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صد‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حزب‌الله لبنان از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) بیش از سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است و اکنون برآورد می‌شود که تعداد عملیات‌های این جنبش بالغ بر سه هزار و ۳۰۰ مورد شده باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
دایی من با سندعادی جعلی هزارتا خانه کلاهبرداری کرده.دهک اول است . من شب تو هتل می‌خوابم دهک ۶هستم وتو هتل کارگرم .و اینکه دایی من بنزین را راحت به عراق قاچاق می‌کنه .خاله ام آدرس خانه اش را نمیده من و مادرم پیشش بریم .متناسب سازی حقوق کارگران بازنشسته چه شد؟قیمت اجناس هزاربرابرشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
وحشی عقب مونده اونکه می بایست تخلیه کنه بره تویی.که همه سرزمین های مادری فلسطینی ها را بارور واجباراشغال کردی بکمک اون حامیان پلیدتون آمریکا واروپا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
احتمال بمباران سنگین شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
رژیم صهیونسیتی هرچه مرتکب جنایات بیشتر شود آینده خود را وخیم تر و تاریک تر می کند و گذشت آن زمانی که با کشتار مردم یک روستا می توانست حاکمیت خود را در آن منطقه تثبیت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
فرمودند تخلیه کنید یعنی تخلیه کنید. اگر نکنید خونتون پای خودتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
مرگ بر رژیم جنایتکار غاصب کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
غلط کردند ماله کش اعظم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
اون موقع تو رو سننه احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
آقامیگه تخلیه کنیدتخلیه کنیددیگه بحث نکنید
Germany
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
بغدادی رو تحویل بدین کل لبنان مال شماها
آخرین اخبار