رئیس بنیاد مسکن سلماس گفت: ۱۳۰۰ نفر از متقاضیان تسهیلات مسکن روستایی در این شهرستان به بانک‌ها معرفی شدند.

رئیس بنیاد مسکن سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست امسال یک‌ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان تسهیلات احداث مسکن روستایی هر کدام به مبلغ سه‌میلیارد و پانصد میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که از بین آنها ۷۸۰ نفر قرارداد امضا شده است.

حسین جعفری با اشاره به تهیه نقشه پایه بازنگری طرح هادی ۱۰ روستا افزود: همچنین امسال اجرای طرح هادی روستا‌های شورگل، خانه دام، سید آباد، سنجی، درزه‌کنان، شامل اجرای جوی و جدول، پیاده‌رو سازی، زیرسازی و آسفالت معابر انجام شده است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های مشارکتی آسفالت معابر روستا‌های آخته‌خانه، آق‌اسماعیل، تمر، خان‌تختی، خسروآباد، ریگ‌آباد، زنگو، زیندشت، شوریک، شیره‌کی، قره‌قشلاق، کتبان، گرماویچ، حق‌ویران، کلشان، کوچمشک، گلعذان، میناس، چهریق علیا، علی بلاغ و وردان، سوره، صدقیان، مغانجوق و شکریازی با مساحتی نزدیک به ۱۴۰ هزار مترمربع انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن سلماس  با اشاره به تملک ۳۴ هکتار از اراضی ملی در جهت تامین زمین برای واگذاری به روستاییان واجد شرایط به منظور احداث مسکن در روستا‌های حمزه‌کندی، چیچک، ریگ‌آباد، سرای ملک، قاباق تپه، درشک، شیدان و لشکران گفت: واگذاری زمین در روستا‌های کانیان و گولان کره‌سنی به تعداد ۴۷ قطعه برای متقاضیان انجام شده است.

جعفری گفت: استعلام‌های ارجاعی از دستگاه‌های خدمات‌رسان در قالب استعلام تعیین حدود وضعیت و استعلام‌های صدور پروانه ساختمان روستایی ارجاعی از دهیاری‌ها به تعداد یک‌ هزار و ۱۰۰ فقره پاسخ داده شده و ۶۵۰ فقره از پرونده‌های صدور سند برای واحد‌های مسکونی روستایی به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.