معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان قبل از بازی با السد در لیگ نخبگان آسیا توضیح داد.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آمادگی تیم گفت: خدا را شکر  از روزی که به قطر آمدیم شرایط اردو و  هتل محل اقامت و تمرینات خیلی خوب است و ان شاء الله تا روز بازی به آمادگی صددرصد برسیم.

بادامکی درباره اینکه بازی السد برابر حریف خود در لیگ ستارگان قطر چطور بود، گفت: السد تیم خوبی است و دیروز هم با الشحانیه بازی داشتند چند مهره اصلی خود را استراحت داده بود و یکی، ۲ نفر از آنها را در یک نیمه بازی داد. به هر حال بازی سختی در خانه حریف داریم و تیم السد هم نشان داده در این چند سال اخیر تیم خوبی بوده است. تیم ما هم شرایط خوبی دارد و درست است یکی، ۲ بازیکن ما به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسند، اما بقیه بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند و در آمادگی کامل هستند و ان شاءالله  یک بازی خوب انجام بدهند و دست پر به ایران برگردیم.  

او درباره اینکه غایبان پرسپولیس برابر السد قطر چه کسانی هستند، بیان کرد: کنعانی زادگان و اورونوف غایبان اصلی ما هستند.   متاسفانه اورونوف در بازی با چادرملو دچار مصدومیت شد و  بعد از آن به اردوی تیم ملی ازبکستان رفت و او یک ربع الی ۲۰ دقیقه برای تیم  ملی کشورش بازی کرد و مصدومیتش تشدید شد و   قطعا در بازی با السد این بازیکن را نداریم.  

بادامکی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار غرامت به خاطر مصدومیت اورونوف شده است، گفت: مکاتبات هم قبل  از بازی و هم بعد از بازی انجام دادیم و حالا داریم پیگیری می‌کنیم.  

او افزود: هواداران ما دعا کنند که ان شاء الله بازیکنان بازی خوبی انجام بدهند و بتوانیم خوشحالشان کنیم و با ۳ امتیاز به ایران برگردیم.  

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره پیش بازی نتیجه بازی با السد گفت: پیش بینی بازی سخت است و خیلی امیدوارم که بتوانیم ۳ امتیاز بازی با السد را بگیریم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار