فرمانده انتظامی شیراز گفت: فرد مامورنما با پوشش لباس مشکی رنگ پلیس و آرم بازو نوپو و درجه سرگردی با خودرو هیوندا دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: در پی اعلام گزارش مردمی مبنی بر حضور فردی مامورنما جلو یک واحد صنفی، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۳ گلدشت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او گفت: با حضور به موقع ماموران انتظامی، فرد مامورنما با پوشش لباس مشکی رنگ پلیس و آرم بازو نوپو و درجه سرگردی با خودرو هیوندا که با مشاهده خودرو پلیس قصد مخفی کردن خود را داشت، قبل از فرار از محل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: پس از انتقال او به مقر انتظامی و استعلام به عمل آمده مشخص شد این فرد یک سابقه مامورنمایی هم در پرونده خود دارد.
سرهنگ زراعتیان اضافه کرد: خودرو هیوندا متهم به پارکینگ انتقال داده شد و او برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی، ناآشنایی افراد به حقوق شهروندی و تسلیم شدن در برابر مامورنما‌ها و غفلت در احراز هویت افراد مدعی مامور پلیس را از جمله عوامل زمینه ساز اصلی سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور عنوان کرد و گفت: در چنین مواقع حتما خونسردی خود را حفظ و از آن‌ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب ها: مامورنما ، سرگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار