کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: واقعیت این است که اسرائیلی‌ها در حال حاضر هیج حد و مرزی برای اقدامات جنایتکارانه خود قائل نیستند.

شعیب بهمن کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایات صهیونیست ها اظهار کرد: واقعیت این است که اسرائیلی‌ها در حال حاضر هیج حد و مرزی برای اقدامات جنایتکارانه خود قائل نیستند، چون اساسا هیچ حد و مرزی در سطوح  بین الملل برای آن‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: صهیونیست ها به واسطه پناه گرفتن در دامن آمریکایی‌ها و برخی کشور های اروپایی هر نوع جنایتی را بخواهند انجام می‌دهند. بدون اینکه از سوی کشور‌های دیگر مورد فشار قرار بگیرند؛ بنابراین با توجه به روحیه جنایتکارانه صهیونیست‌ها و فقدان هیچ فشار خارجی برای اتمام جنگ به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها در شرایط فعلی تمایلی به توقف درگیری و جنگ ندارند.

وی افزود: تصورشان این است که می‌توانند شرایط را به همین نحو ادامه دهند و در نتیجه اقدامات صهیونیست‌ها در همین راستا معنی می شود. تا به امروز هم مجموعه این اقدامات تروریستی نتواسنته برای اسرائیلی‌ها آورده قابل توجه ای داشته باشد.

بهمن درباره تاثیر شهادت سید حسن نصرالله در میان حزب الله لبنان تاکید کرد: همانطور که مشاهده کردیم شهادت سید حسن نصرالله نه تنها حزب الله را متلاشی نکرد بلکه امروز شدت و گستره حملات حزب الله به اراضی اشغالی بیشتر شده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اگر در زمان حیات سید حسن نصرالله صرفا بخش ها شمالی صهیونیست‌ها نا امن بود امروز این نا امنی به حیفا رسیده و در مرحله بعد به تلاویو خواهد رسید. سابقه ترور‌ها نشان داده نه تنها مقاومت و حزب الله پس از این جنایات تضعیف نمی‌شوند بلکه  عزم آن‌ها را برای مقاومت مقابل این جنایتکاران بیشتر هم می‌کند.

خبرنگار: محمدحسین نیک خوی متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۷
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر بزرگ‌ترین تهدید برای جامعه جهانی هستند
۱۳:۱۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر بزرگ‌ترین تهدید برای جامعه جهانی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
تسلیحات رژیم صهیونیستی جنایتکار از سوی آمریکا جنایتکار تامین می‌شود همه تسلیحاتی که رژیم صهیونیستی جنایتکار استفاده می‌کند، از سوی آمریکا جنایتکار تأمین می‌شود.
تسلیحات رژیم صهیونیستی جنایتکار از سوی آلمان جنایتکار تامین می‌شود همه تسلیحاتی که رژیم صهیونیستی جنایتکار استفاده می‌کند، از سوی آلمان جنایتکار تأمین می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
صهیونیست‌ها جنایتکار و هم آمریکایی ها جنایتکار هیچ حد و مرزی را رعایت نمی‌کنند
۱۳:۰۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
صهیونیست‌ها جنایتکار و هم آمریکایی ها جنایتکار هیچ حد و مرزی را رعایت نمی‌کنند
آخرین اخبار